Terug naar overzicht
Ik ben daar vorig jaar oktober geweest voor mijn trouwkleed van Linea. Ik vond ze er heel vriendelijk. Ik ben 3u aan 't passen geweest en de verkoopster bleef even vriendelijk en drong niks op.Over de prijzen kan ik niet meespreken, want ik ben alleen daar gaan passen. Ik zou denken dat het standaardprijzen zijn, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.Eén nadeel misschien is dat je er niks te drinken krijgt. Ook al zit je daar zolang.Veel succes met passen. Ik vond het geweldig!
Ik heb daar mijn kleed gekocht, ze nemen er echt de tijd voor je. ik vond het een zalige namiddag, al die prachtige jurken en je mag er dan eentje kiezen...over de prijzen kan ik niet meespreken, het kleed dat ik gekocht heb was van pronovias, en zat in de prijsklasse die ik verwacht had
Dag eva,mijn zus heeft vorig jaar ook een jurk bij cermo gekocht, zij is er zeer vriendelijk geholpen, ook de prijs van de jurk viel heel goed mee. Denk dat dit overal vaste prijzen zijn! ikzelf trouw volgend jaar in mei & ik ga er ook in oktober passen.Je mag er veel passen & ze hebben er alles van Linea Raffaelli.groetjes Sandra.