Terug naar overzicht
E40 afrit Merelbeke... daar vind je Salons Caipirinha waar wij net hebben getekend en nu al zeer tevreden van zijn... Zeker de moeite om deze locatie te gaan bekijken!Succes met de zoektocht! Lien 16.02.2008
Hey Katrien,Ik was recentelijk als videograaf werkzaam in Salons Leieburcht te St.Eloois Vijve.Mooie locatie.De hapjes en diner was zeer verzorgd en fijn bereid.Misschien iets voor U ?SuccesFreddy
Wij trouwen volgend jaar in Salons Ambassade in Waregem. Echt toffe mensen.
In Waregem heb je ook Ter Torre, wij zijn naar die zaal gaan kijken maar ze lag ons eigenlijk niet zo. Het dakterras is een leuk concept maar niet bereikbaar met lift wat toch wel problemen kan opleveren voor minder mobiele personen. Bovendien vond ik de zaal een beetje donker. In de Pinte heb je de Sanderling, maar dat ken ik alleen van naam.Groetjes,Nele
Het Waterfront (oud fabriekspand aan de schelde) is een originele lokatie, gelegen in Kwatrecht (Wetteren).Toedeloe x
Hallo, wij gaan trouwen in de zomer van 2008 en ons feest zal waarschijnlijk doorgaan in Kasteel Sanderling in De Pinte. Misschien iets voor jullie? Het is een heel gezellig klein kasteeltje met modern interieur. Groetjes en heel veel succes met jullie zoektocht!
Hoi Katrien,Ik trouw op 6 september in Kasteel Sanderling in De Pinte! Het is de zaal van mijn mama, logisch dat ik daar zou huwen, maar voor ons was de twijfel groot daar de afstand voor onze gasten ver was. ze komen uit de provincie's antwerpen en vlaams-brabant, maar eigenlijk kan je geen betere zaal vinden dan het kasteel. ik ben blij dat we de knoop hebben doorgehakt om toch bij mama te trouwen en we hebben 2 hotels voorzien voor onze gasten waar ze aan een aangename prijs kunnen overnachten op nog geen 10 min van het kasteel. www.kasteelsanderling.com Kelly06/09/2008