TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liesbet
10-11-2007
|
22-8-2007 11:11:51
Hallo,
Ik heb mijn trouwkleed gekocht bij Issa Moda en ik ben tevreden van de service. Zij proberen echt te zoeken wat bij je past en wat je zelf mooi vindt aangezien ze ook zelf kleren ontwerpt. Ik ben zaterdag voor de eerste keer gaan passen en toen waren ze ook heel vriendelijk. Ik had namelijk een bh in een andere winkel besteld maar die bleek uiteindelijk dicht te zijn. Ze vonden het geen probleem om ergens anders die bh te gaan kopen en later die dag nog terug te komen om ook mijn bovenstuk te passen zodat ik niet nog een extra afspraak moest maken.
Groetjes,
Liesbet
|
|
Katrien
8-9-2008
|
22-8-2007 13:16:04
Mijn kleed komt ook van Issa Moda. Zeer tevreden van, maar als je de kans krijgt: vraag achter Veronique of de eigenares van de winkel. Ik ben bij mijn 2de pasbeurt geholpen door een andere vrouw (naam?) en die was me iets te soezelig (liefke, zoeteke, juffrouwke, ...). Veronique weet heel goed waar ze mee bezig is, luistert echt naar de klanten en doet zinvolle suggesties.
Daar waar je in sommige winkels maar 2 à 3 kleedjes mag passen, heb ik hier echt +/- 1,5 uur het een na het ander aangetrokken.
Van prijs ook zeer goed te doen!
Aanrader in Hasselt.
|
|
heidi
7-6-2008
|
22-8-2007 17:33:06
het is daar nu uitverkoop omdat ze gaan verhuizen. misschien kan je daar nog wel wat vinden voor goedkope prijs
|
|
Lien
28-7-2007
|
22-8-2007 18:15:33
Hier ook alleen maar contente reacties! Inderdaad beter proberen je afspraak met Pascale zelf te krijgen. Als je graag een foto van mijn kleedje wil (28/7 getrouwd), mail dan naar lienenpieter@hotmail.com. grtjs!
|
|
Solange
1-8-2008
|
24-8-2007 10:17:21
Hoe zit het daar met de prijzen? Welke prijscategorie spreken we hier?
|
|
Snfkd
1-1-2012
|
28-1-2010 21:28:30
Ik was eigenlijk niet zo heel tevreden over de service bij Issa-moda. Ten eerste hebben we nog geen kopje koffie of glaasje water gehad. Dat is kennelijk niet gebruikelijk daar. Vrij vreemd, want we zijn er ruim 2,5 uur geweest én hebben ook nog een jurk gekocht ook. Daarnaast hadden wij een richtbedrag aangegeven van € 1500-2000 voor de jurk (excl accessoires) om mee te beginnen (want we wisten de kosten van de jurken niet precies). Kennelijk werd dat opgevat als: die hebben geen geld of willen er geen geld aan besteden. Iedere keer als ik een jurk aanwees die boven het budget viel, dan werd daar meteen pinnig op gereageerd en gezegd dat die jurk vééééélste duur was. Nou, sorry hoor, maar als ik die jurk toch leuk vind, misschien koop ik hem dan toch wel?? Zij kan toch niet in mijn portemonnee kijken? Ik snap best dat ze wil aangeven dat die jurk in een andere prijscategorie valt, maar ze had het op zn minst wat anders kunnen brengen. Dit tekende eigenlijk ons hele bezoek. Bij iedere accessoire werd verteld dat t wel prijzig was. Belachelijk gewoon. Ik wilde ook geen stola maar persé een bolero en toen zei ze ook: jamaar juffrouke, dat gaat wel een stukske duurder zijn hoor! Toen ben ik toch bijna uit mn slof geschoten! Pascalle vond ik ook niet bijster vriendelijk; eerder wat uit de hoogte. Ook werd mijn figuur meerdere malen afgekraakt. En ik zie er eigenlijk normaal uit, behalve dan dat ik wat flinkere heupen heb. Kijk, dat weet ik zelf ook wel, en ik snap ook wel dat ik bepaalde jurken dan beter niet kan kiezen, maar het is niet zo leuk dat daar dan steeds op wordt gewezen, waar iedereen bij is. Als laatste vond ik het slecht dat ze niet uit zichzelf met allerlei schoenen en accesoires kwamen aanzetten. Daarom ben ik een tweede keer moeten terug gaan en heb ik zelf overal naar gevraagd. Ik wilde namelijk wel weten welke schoenen, sjaals en sieraden leuk bij de jurk zouden staan. Uiteindelijk heb ik er wel een prima jurk gekocht en hebben ze tot nu toe best wat tijd aan me besteed, maar achteraf denk ik wel dat ik beter nog ergens anders had kunnen gaan kijken.
|
|
Nicky
1-1-2023
|
13-10-2011 19:53:09
Ik ben vandaag voor het eerst gaan passen en enorm tevreden van de service bij Issa Moda! Pascale heeft mij zeer goed ontvangen en deed echt moeite om te zorgen dat ik mij op mijn gemak voelde. Ze hield echt rekening met mijn smaak, figuur en budget. Aanrader!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|