Nu Online
Momenteel zijn er 350 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat te doen om de namiddag op te vullen

22-8-2007 10:13:42
Hoi Bruidjes, Wij trouwen om 13 uur 's middags voor de wet. Daarna willen we met de naaste familie gaan eten, en daarna gaan wij onze foto's maken. Het avondfeest begint om 19uur. Wij trouwen niet voor de kerk, dus wat kunnen we doen om de tijd op te vullen voor de naaste familie terwijl wij foto's laten maken en daarna tot het avondfeest begint?

Mirjam
30-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 745

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik22-8-2007 10:15:14

Hey,

wij zaten met hetzelfde probleem en hadden gedacht om een geleide wandeling of een boottochtje te voorzien. Maar het budget was op, dus de mensen zijn zelf iets gaan drinken in het centrum of zijn eventjes terug naar huis gegaan.

Groetjes,
Lieve

Charlotte
7-9-2007
 Meld misbruik22-8-2007 10:22:22

Wij trouwen met een Rent-a-Priest in ons huis. De viering is van 13u tot 14u, daarna vertrekken wij onmiddellijk voor foto's. Daarom gaan we koffie, cake, ... voorzien zodat de daggasten nog wat op hun gemak kunnen kletsen. Ze hebben dan ook nog wat tijd om zich wat op te maken voor het avondfeest. Hopelijk is het mooi weer, zodat ze buiten kunnen zitten.
Groetjes en veel succes!

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik22-8-2007 12:46:21

Misschien een toer met een huifkar?

Sofie
24-5-2008
 Meld misbruik22-8-2007 14:24:57

Hey wij zitten met hetzelfde probleem.
Wij trouwen ook enkel voor de wet om 11.15. Om de leegte op te vullen gaan wij met onze familie gaan picknicken. Wij hebben een bus gehuurd dat ons die dag zal rondrijden. Onze fotoshoot vindt plaats tijdens de rondrit en de picknick... Zo is de familie er de hele dag bij. Wij hebben dit al besproken met onze fotograaf en dat is geen probleem. Ons familie wordt gewoon betrokken bij de fotoshoot.
groetjes
Sofie

sandy

Meld misbruik6-9-2007 21:45:54

hoi miriam wij trouwen ook alleen voor de wet en toch is men dag goed gevuld.
om half 10 komen we allemaal samen om 11 uur is de trouw in het gemeentehuis. na het gemeentehuis gaan we foto's trekken met heel de familie. dit zou een 2 uur duren
vandaar vertrekken we naar een taverne restaurant om met de suite is goed te gaan eten.
om 18u tot 20u is het receptie en van 20.30u tot ????? is het huwelijksfuif.
ik hoop dat dit een beetje helpt.
groetjes sandy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...