Terug naar overzicht
HalloJe kan ook tweedehands een jurk kopen.Ik verkoop mijn prachtige Linea Raffaelli jurk seizoen 2007. Het is maat 44 kleur offwhite.Als je interesse hebt, stuur gerust een mailtje naar wij-trouwen2007@hotmail.com voor foto's.
Ik heb waarschijnlijk maat 36 of 38... Ik ben op zoek naar een jurk die wit is met als tweede kleur beige - lichtbruin achtig. Ik ging er eerst eentje huren maar dat kwam ook al duur uit, dan koop ik lievere een nieuwe.Groetjes!
HalloIk ga morgen een kijkje nemen in Oostende in Azzurro. Daar hebben ze tamelijk goedkope jurken (van horen zeggen). Vorig jaar had ik daar een trouwjurk gezien van +/- 800€ en er waren zelf nog goedkopere ook.
ik ben geweest in Robel te Roeselare (ligt in de hoofdstraat)daar heb ik mijn kleed aan 1069 euro besteld. die mevr zei wel dat ze er ook hadden van mindere prijzen. ze zijn daar alleszins heel vriendelijk, hebben mooie, unieke stukken. is ook een soepele betaalregeling hoor. zeker als je een jaar op voorhand gaat bespreken zoals ik lolgroetjes12-09-08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
Hey Cindy,mag ik vragen of ze bij robel veel aanrekenen voor de retouche werken? ik kreeg namelijk de tip van iemand dat ze soms heel veel geld durven bijvragen voor retouchewerkjes, dan moet mijn kleed eigenlijk nog goedkoper zijn dan 1000 eu want ik wil niet meer uitgeven dan dat met retouche inbegrepen. Hoe zat dat bij jou in Robel?Els, ik ben al bij azurro geweest, schappelijk in prijs, vriendelijk, maar ik heb enkel de boek ingekeken. Mijn vriend weet wel al welk kleed ik het mooist vond, hij was mee... en dat houdt me nu tegen...Groetjes!
HoiIk ben gaan kijken in de bruidschat dat is een winkel in brugge centrum die verkoop tweede hands trouwjurken en suite kleding daarnaast gingen ze ook starten met een collectie nieuwe kleren mischien daar eens gaan kijken of op de website www.bruidschat.be
Hey Melissa,Ik verkoop mijn jurk maatje 40B, foto's op www.wendy-jonathan.be , ik ben van Zwevegem bij Kortrijk.Indien interesse: wendy.debels@gmail.com
miss sheila in brugge kan ik zeker aanradenik heb men jurk daar gekocht voor 646 euro met bh en stola bij en je kan daar op afbetaling betalenhttp://www.miss-sheila-brugge.be/index.htm