Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

AFVALLEN

22-8-2007 16:38:21
Hallo bruidjes,

Nog 24 dagen te gaan en dan is mijn huwelijksdag. Ik heb alleen een probleem, ik denk dat mijn kleedje te klein gaat zijn.
Ik overweeg van Body Contour Wrap of iets dergelijks te gaan doen.
Heeft hier iemand ervaring mee?

Groetjes,
Els
15/09/2007

Els
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 811

Carolien
31-8-2007
 Meld misbruik22-8-2007 23:29:04

Hey Els

Geen paniek zou ik zeggen. Ben je uw kleed al opnieuw gaan passen? Mijn kleedje was ook iets te klein aangezien ik nog niet lang geleden bevallen ben. Echter, ze hebben het in de winkel onmiddellijk verbreed en het zat weer als gegoten.

Succes ermee!

Groetjes

Carolien

Els
15-9-2007
 Meld misbruik23-8-2007 8:21:13

Hallo Carolien,

Dat is het probleem juist. Mijn kleed is al opgehaald.

Groetjes,
Els

Celine
15-9-2007
 Meld misbruik23-8-2007 10:56:03

Dag Els,

kun je niet eens teruggaan naar de winkel voor eventuele aanpassingen? het is tenslotte nog 3 weken. ik heb mijn laatste pasbeurt 31/08 en ik trouw op dezelfde dag.

een andere optie is 3 weekjes wat dieten? Dat doe ik momenteel want er zijn wat teveel feestje en uitspattingen geweest sinds mijn laatste pasbeurt.

hangt er natuurlijk af van hoeveel je zou willen afvallen he. als ik mijn dieet volg zoals ik gekregen heb van een dietiste, dan val ik 1kg per week af (en dan praat ik niet over een dieet waar je vergaat van de honger of waar je niets anders doet dan rauwkost eten, want dat lust ik niet eens).

Als je wilt weten wat dit plan is, email ik het je wel of plaats ik het hier op het forum.

Groetjes & veel succes!

Celine
15/09/07

Sofie

Meld misbruik23-8-2007 11:10:40

@ celine,

Celine, ook ik wil nog een beetje vermageren naar mijn trouw toe op 20 oktober. Wil je jouw plan eventueel eens aan mij doormailen (brackesofie@hotmail.com)?
groetjes,
Sofie

Els
15-9-2007
 Meld misbruik23-8-2007 12:14:56

@ celine

Dank je voor de snelle reacties
Kun je dit plan even doormailen, aub.
Mijn e-mailadres is van_assche@hotmail.com
Dank je bij voorbaat.
Groetjes,
Els
15/09/2007

Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik23-8-2007 12:50:08

@celine

hoi celine, afslanktips zijn bij mij ook steeds welkom hoor. 't is nog wel veraf maar je kan er niet vroeg genoeg aan beginnen. Je mag het altijd doormailen naar marijkevdv@yahoo.com.

@els

hoi els, met powerwrap zelf heb ik geen ervaring, maar ik heb wel een tijdje powerplate gedaan. Het hielp wel hoor moet ik zeggen, na een aantal weken zat alles een pak steviger.

groetjes,

marijke
02-08-08

sara
6-9-2008
 Meld misbruik23-8-2007 20:31:59

kan je dit ook eens naar mij mailen?
saraneyt@hotmail.com
Alvast heel erg bedankt!

Marianne

Meld misbruik23-8-2007 21:01:53

bij mij zijn ook alle tips welkom
schumieke1@hotmail.com

Bedankt!

Charlotte
7-9-2007
 Meld misbruik23-8-2007 21:49:30

Als het om kilo's verliezen gaat in sneltempo, kan ik absoluut het proteïnedieet aanraden! Ik wou nog een 4 à 5-tal kilo kwijt in drie weken. Ik ben dinsdag gestart en woog na drie dagen al anderhalve kilo minder (jiha!). Je moet er wel voor over hebben om enkele dingen te laten: brood, pasta en rijst (wat ik ZO graag lust...). Het principe is dat je alle suikers weglaat, zodat je lichaam haar energie elders moet zoeken: op het vet. Je moet je voeding aanvullen met proteïnezakjes zodat je spieren niet aangetast worden. Het lijkt me wel verantwoord. Je moet wel weten dat je per dag 3 van die zakjes (speciale chocoladekoek, pudding, ..) moet eten en die zijn redelijk duur! Ik betaalde 150 euro voor een gans pakket voor 3 weken, soms is dat zelfs nog duurder. Je kan dit dieet vinden in verschillende afslankcentra. Ik ben geweest naar DAG in Gent.
Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...