Terug naar overzicht
Hallo Kathy,Wie heb jij als visagiste? Ik heb ook al eens iemand laten komen en vond het ook niet echt wat het moest zijn, zowel voor haar als make-up, dat voorschot ben ik dus al kwijt. Volgende week woensdag komt er iemand anders. Het is idd veel geld, ze profiteren daar wel van ja, maar er zijn er nog veel duurder! Ik weet er nog wel enkele waar ik het adres van kan doorgeven! Je mag je emailadres achterlaten dan stuur ik het je door!Groetjes Petra
Ik heb het de eerste keer bij mijn kapper laten doen. De tweede keer in een schoonheidsinstituut. Mijn e-mail adres is kathyendries@telenet.beAlvast bedankt!Kathy
Dag Kathy,ik ga mij laten maquilleren. Ik ben reeds geweest voor een proef make-up, en dit was reuze goed meegevallen. Op de dag zelf krijg ik alle gebruikte producten mee, zoals lippenstift en lippenpotlood, zodat ik het tijdig kan bijwerken.Ik ga bij schoonheidssalon kristel, in dorp van ranst. Echt een aanrader !! (ook voor manicure enzo). groetjes,Katleen27/10
Hoi Kathy,Mijn zus heeft ook een schoonheidssalon en bij haar is de bruidsmake-up 19 euro (met vooraf proefmaquillage en op de dag zelf maquillage met ampulle). Als ze aan huis komt (op de dag zelf, want de proefmake-up is in het salon) is het 24 euro. Maar ik denk niet dat ze tot in Antwerpen komt. Ik wou alleen even laten weten dat je zeker geen 90 euro kwijt moet zijn om je professioneel te laten maquilleren. Mijn zus heeft al heel veel bruidjes opgemaakt en ze waren altijd heel blij met het resultaat. En ik ben natuurlijk superblij dat ik mijn visagiste volgend daar de hele dag dicht bij me ga hebben ;)Inge05/07/08