Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

visagiste regio antwerpen

22-8-2007 17:56:18
Hoi,
Ik twijfel nog of ik mijn make-up zou laten doen of het zelf zou doen. Heb al 2x een proefmake-up gehad en ik weet het toch niet... . Ik vind het ook veel geld voor wat het is (30 euro proef en 60 euro de dag zelf). Wat doen jullie en wat betalen jullie ervoor? Ook mijn moeder moet 60 euro de dag zelf betalen: is dat niet veel?? Zou ik het niet beter zelf doen want uiteindelijk moet je je lippen en ogen toch regelmatig bijwerken die dag hé...
Groetjes,
Kathy (evt iemand in Antwerpen aan te raden?)

Kathy
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1027

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik22-8-2007 17:59:30

Hallo Kathy,

Wie heb jij als visagiste? Ik heb ook al eens iemand laten komen en vond het ook niet echt wat het moest zijn, zowel voor haar als make-up, dat voorschot ben ik dus al kwijt. Volgende week woensdag komt er iemand anders. Het is idd veel geld, ze profiteren daar wel van ja, maar er zijn er nog veel duurder! Ik weet er nog wel enkele waar ik het adres van kan doorgeven! Je mag je emailadres achterlaten dan stuur ik het je door!

Groetjes Petra

Kathy
8-9-2007
 Meld misbruik22-8-2007 19:19:50

Ik heb het de eerste keer bij mijn kapper laten doen. De tweede keer in een schoonheidsinstituut.
Mijn e-mail adres is kathyendries@telenet.be
Alvast bedankt!
Kathy

katleen
27-10-2007
 Meld misbruik22-8-2007 21:42:05

Dag Kathy,

ik ga mij laten maquilleren. Ik ben reeds geweest voor een proef make-up, en dit was reuze goed meegevallen. Op de dag zelf krijg ik alle gebruikte producten mee, zoals lippenstift en lippenpotlood, zodat ik het tijdig kan bijwerken.
Ik ga bij schoonheidssalon kristel, in dorp van ranst. Echt een aanrader !! (ook voor manicure enzo).

groetjes,
Katleen
27/10

Inge
5-7-2008
 Meld misbruik23-8-2007 9:27:54

Hoi Kathy,

Mijn zus heeft ook een schoonheidssalon en bij haar is de bruidsmake-up 19 euro (met vooraf proefmaquillage en op de dag zelf maquillage met ampulle). Als ze aan huis komt (op de dag zelf, want de proefmake-up is in het salon) is het 24 euro. Maar ik denk niet dat ze tot in Antwerpen komt. Ik wou alleen even laten weten dat je zeker geen 90 euro kwijt moet zijn om je professioneel te laten maquilleren. Mijn zus heeft al heel veel bruidjes opgemaakt en ze waren altijd heel blij met het resultaat. En ik ben natuurlijk superblij dat ik mijn visagiste volgend daar de hele dag dicht bij me ga hebben ;)

Inge
05/07/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...