Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Katrien die ook op 08/09 trouwt

22-8-2007 20:06:24
Hey Katrien,
ons feest is in 't Poortgebouw in Oud-Rekem, dat is aan het kasteel. Wij gaan daar al aankomen tegen 14u, dan een uitgebreid middagmaal met de suite om dan tegen 20u de familie, vrienden en collega's te verwelkomen.
Wat moet jij nog allemaal doen? Ik moet de misboekjes nog doen ...

Groetjes
Kathleen

Kathleen
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 745

Astrid
8-9-2007
 Meld misbruik22-8-2007 21:58:39

Hallo ladies, hier nog een bruidje van 8 september! Spannend he, nog 17 dagen te gaan! Wij moeten nog vrij veel in orde brengen: misboekje, bloemen, tafelschikking, huwelijkskaars, receptieboek, bedankjes voor ouders, menukaarten, .. Als ik het zo bekijk nog een hele hoop dus! Maar wat mij betreft mag het snel 8 september zijn, het wachten heeft lang genoeg geduurd!

groetjes,
Astrid
08.09.2007

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik26-8-2007 12:53:51

Aha, in't Poortgebouw. Dat stond ook op ons lijstje. Mooi daar, hé!
Voor ons was het iets te ver (mijn familie moet van de Kempen komen) en ons gezelschap zou gesplitst moeten worden over de 2 zalen, dat vonden we iets minder.

Mijn dagindeling:
- 6u30: kapper komt (aaargh, zo vroeg ...) bij mijn ouders thuis in Mol
- 8u30: schminkster komt
- 9u30: naar Hasselt met mijn familie
- 10u30: ik ga mijn verloofd ophalen bij ons thuis in Hasselt
- 11u00: wettelijke trouw
- 11u15: receptie (aangeboden door de stad Hasselt, omdat mijn vriend daar werkt)
- 12u30: lunch met de suite in Schulen
- 13u30: fotoreportage in Zelem
- 15u30: plechtigheid in Sint Jansbergklooster
- 16u30: receptie
- 18u30: avondfeest (eten)
- 22u00: dansfeest

Wij hebben vandaag een eerste tafelindeling gemaakt, die moet nog gekeurd worden door de ouders ;-)
Dan nog de bedankjes voor de ouders en getuigen (mannen: fles wijn met een foto van ons als etiket, vrouwen: boeketje bloemen).

Voor de rest moeten we nog de parkeerplaatsen reserveren en onze vliegtickets afhalen.

We zijn er min of meer, maar toch lijkt het alsof ik nog zo ongelooflijk veel moet doen...

De 'misboekjes' worden bij ons in elkaar gestoken door de moreel consulente die onze plechtigheid maakt. Daar moeten we ons dus al niets van aantrekken.

Morgen hebben we een uitstap gepland met mijn zus en de bruidskindjes, zodat iedereen een beetje aan elkaar kan wennen (mijn zus zal de bruidskindjes begeleiden tijdens de plechtigheid).

Dinsdag hebben we een laatste afspraak met onze moreel consulente en mag ik mijn bruidsjurk gaan ophalen.

Hoe is't met jouw zenuwen?
Soms sta ik echt op ontploffen. Ik vind het verschrikkelijk, maar ik vrees dat ik iedereen op de zenuwen werk en mijn vriend nog't meest.

Och ja, het komt wel allemaal goed, zeker?

Nog veel succes met je misboekjes. Het zal wel lukken, hé.

Groetjes,
Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...