Terug naar overzicht
hallo,op mijn huwelijk hadden wij voor de ouders een koppel gemaakt uit kaars met onze naam en huwelijksdatum erop voorzien en dat werd gegeven tijdens de bedanking in de kerk maar op het feest zou ik het voorzien voor de openingsdans
HalloWij voorzien een mooie foto van ons en ons zoontje voor onze ouders.We gaan dit geven net voor het dessert. Een tip van onze DJ, onderbreek nooit het dansen voor die dingen. Uw feest is gebroken en dan wordt het moeilijk om het terug in gang te krijgen.Groetjes
ik ben vorige maand getrouwd. Wij gaven de cadeaus tijdens het diner, tussen het hoofdgerecht en het dessert. Dan is er vaak een moment waarin alles een beetje stil ligt.Aan onze papa's gaven we een vivabox (degustatie van wijnen) en aan onze moeders een geschenkenmand.Ik heb ook al gehoord dat ze per ouderkoppel een Bongo-doosje cadeau gaven voor een weekendje weg of zo. Alles hangt af van wat ze graag hebben en wat je eraan wilt uitgeven.
Hallo,Wij geven onze vaders een fles champagne en de moeders een boeket bloemen. Een kader met foto houden we als nieuwjaarscadeau (tegen dan is onze album af en hebben we al eens kunnen polsen welke foto's zij mooi vinden als vergroting). Wij geven dit af bij de speech voor het eten begint. Maar ik denk dat je dit best eens bespreekt met de feestzaal.Groetjes,Chantal01.09.07 -> nog 9 dagen!
Dit is een leuk idee:http://legoutmattina.homestead.com Luxe ontbijt aan huis geleverd. Tussen Gent en Aalst.Wij hebben het reeds eens uitgeprobeerd en het is super super super ! Niet te vergelijken met onbijt van bij de bakker.Het is vers en veel, erg veel. En tot in de puntjes verzorgd.Ze hebben ook cadeaucheques.