TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evy
6-10-2007
|
23-8-2007 13:04:54
Hey Annick, Ik geloof dat ze dit met airbrush doen. Ik heb er ook aan gedacht om zo een kleurtje te krijgen. maar naar het schijnt kan het oranje uitslagen. Daarom moet je het van een paar dagen van tevoren laten doen. Ik ben ook heel bleek van nature, heb dit nu langzaamaan opgebouwd met de zonnebank. En ik word nu na enkele zonnebankbeurtjes toch bruin. (en ik verbrand niet meer zo snel) grs, Evy
|
|
natacha
18-10-2008
|
23-8-2007 13:06:58
geeft mooi resultaat hoor je hele lichaam is +- 35euro een kennis heeft dit al gedaan en de naam is airbrush tanning
|
|
Elke
13-10-2007
|
23-8-2007 14:55:16
Hey Annick,
veel hangt af van je huid en huidtype. Mijn toekomstige schoonzus heeft dat eens samen met een paar vriendinnen gedaan met een vrijgezellen (was een onderdeel van een relax-beauty-dag). De ene zag oranje, de andere bruin/geel, de andere bruin gevlekt enz. Ik zeg niet dat het bij niemand gelukt was, maar er waren er echt wel een paar met een 'fout' effect. Dus toch eens op voorhand proberen!!
Elke 13/10/07
|
|
Annick
29-3-2008
|
23-8-2007 15:45:49
Hartelijk bedankt voor jullie reacties! Ik zal het eens gaan testen! Hopelijk lukt het!
|
|
Cindy
12-9-2008
|
24-8-2007 21:25:27
ik heb gehoord dat het bruine kleur afgaat op je trouwkleed... naar het schijnt gaat dat er heel moeilijk uit. ik ging het ook doen omdat ik heel bleek van vel ben, maar iemand die reeds getrouwd is, zei tegen mij dat haar kleed dus lichtjes bruin is op de boordjes. het is maar een tip.
grts cindy 12-09-08 http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
|
|
Edith
8-9-2007
|
25-8-2007 12:00:24
hoi, ik ben ook aan de witte kant van nature. Ik ben 4 maanden op voorhand begonnen met zonnebank, maar heel langzaam aan opbouwen. Ik denk dat ik al ne keer of 40 50 geweest ben, maar nu ben ik wel heel mooi bruin. En het geeft niet af!! succes edith 08/09/07
|
|
Katrien
8-9-2008
|
26-8-2007 13:55:24
Ik raad het af, echt waar!
Ik ben een paar maand eens gaan testen en ik had vlekken, het gaf ongelooflijk af en vond het resultaat toch niet zo geslaagd.
Ik ben dan ook, beetje tegen m'n principes, begonnen met zonnebank en ben blij dat ik de stap gezet. Het is veel natuurlijker nu.
|
|
Vera
15-3-2008
|
1-9-2007 18:55:43
Hoi, hier vind je een link van iemand die dit met airbrush systeem doet. Is veel beter dan zo'n cabine + hij geeft ook goed advies. Wel eens een keer op voorhand proberen. Ik ga dit ook bij hem doen omdat ik geen goed succes heb met een zonnebank. http://www.bodyartstudio.be/tanning.html
groetjes en succes
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|