Nu Online
Momenteel zijn er 332 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aantal misboekjes?

23-8-2007 14:05:31
Hallo

Hoeveel misboekjes voorzien jullie/hebben jullie voorzien? Voorzien jullie er evenveel als er genodigden zijn of 1 per koppel genodigden of...? Niet alle genodigden zullen misschien naar de mis komen, maar er komen waarschijnlijk toch ook mensen die niet uitgenodigd zijn op het feest op de receptie die zullen komen.

Alvast bedankt!

Elke
27/10/2007

Elke
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 710

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik23-8-2007 19:33:35

Hallo,
Wij hebben eens onze gastenlijst bekeken en op basis daarvan proberen in te schatten wie naar de mis zou komen... uiteindelijk gaan we 80 boekjes laten maken. We gaan ervan uit dat elk eentje krijgt, merken we op het einde dat er nog veel mensen in aantocht zijn en we niet meer zoveel boekjes hebben, dan wordt het een per koppel:-)
Groetjes
Caroline
15/9/7

mieke
1-9-2007
 Meld misbruik24-8-2007 8:22:52

hey,

wij dachten eerst aan 75, maar gaan nu voor 100. We hebben namelijk opgevangen dat een aantal buren, kennissen van onze ouders, ... die niet gevraagd zijn naar het avondfeest / receptie, wel naar de mis komen. We trouwen wel in een dorp, ik denk dat dat toch wat verschilt in vergelijking met een stad.

groetjes, Mieke
1/9/2007

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik24-8-2007 8:24:36

We hebben ook 80 boekjes laten maken. We hebben aan degene die de boekjes uitdeelt wel gezegd dat als ze ziet dat ze tekort gaat hebben, ze maar 1 per koppel mag geven zodat iedereen toch iets heeft

Groetjes,
Chantal
01.09.07

Mieke
31-8-2007
 Meld misbruik24-8-2007 10:41:05

Hey,

Wij hebben ook 100 boekjes gemaakt. Heb de vrienden en familie waarvan ik zeker weet dat die komen opgeteld en nog 30 erbij gerekend, niet iedereen hoeft een boekje vind ik, tekort is niet erg, heb dit al dikwijls gehoord, groeten

Mieke 31.08.2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...