Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben eens onze gastenlijst bekeken en op basis daarvan proberen in te schatten wie naar de mis zou komen... uiteindelijk gaan we 80 boekjes laten maken. We gaan ervan uit dat elk eentje krijgt, merken we op het einde dat er nog veel mensen in aantocht zijn en we niet meer zoveel boekjes hebben, dan wordt het een per koppel:-)GroetjesCaroline15/9/7
hey,wij dachten eerst aan 75, maar gaan nu voor 100. We hebben namelijk opgevangen dat een aantal buren, kennissen van onze ouders, ... die niet gevraagd zijn naar het avondfeest / receptie, wel naar de mis komen. We trouwen wel in een dorp, ik denk dat dat toch wat verschilt in vergelijking met een stad.groetjes, Mieke1/9/2007
We hebben ook 80 boekjes laten maken. We hebben aan degene die de boekjes uitdeelt wel gezegd dat als ze ziet dat ze tekort gaat hebben, ze maar 1 per koppel mag geven zodat iedereen toch iets heeftGroetjes,Chantal01.09.07
Hey,Wij hebben ook 100 boekjes gemaakt. Heb de vrienden en familie waarvan ik zeker weet dat die komen opgeteld en nog 30 erbij gerekend, niet iedereen hoeft een boekje vind ik, tekort is niet erg, heb dit al dikwijls gehoord, groetenMieke 31.08.2007