Terug naar overzicht
Dag Sofie, bij ons zal er staan: "Mijn zus en ik kondigen vol trots aan, dat mama en papa naar het gemeentehuis zullen gaan. De familienaam "x" was ons al gegeven, maar mama krijgt 'm nu ook voor de rest van haar leven!" Daaronder zet ik de naam van onze zoon en dan is het alsof ons zoontje deze aankondiging doet (ipv de ouders)groetjes!
Hallo Sofie,Ook wij hebben 2 kindjes en hebben de volgende tekst op onze kaart staan: "Wij mogen jullie laten weten dat onze mama hetzelfde als papa gaat heten, Frederique en Yves".groetjes,Patricia27-10-2007
HeyWij hebben:Hey, pssst...Mag ik iets verklappen?Mama en papa gaan in het huwelijksbootje stappen!Op (datum) in (plaats).Groetjes,(naam kindjes)Annick
Hoi, op de uitnodiging stond er 'Samen met de ouders en grootouders kondigen Silke en Ine met trots het huwelijk aan van hun mama en papa' en voor de huwelijksmis had ik een foto op het strand laten maken met volgende tekst in het zand geschreven 'mama en papa gaan trouwen'.Veel succes.Isabelle
hallo sofieik heb ooit een uitnodiging van mensen met twee kindjes gekregen. daarop stond een foto van de kindjes met pijl en boog en ze hadden ook vleugeltjes aan. (cupido) met een tekstje erbij dat ze mama en papa hadden geraakt. tof gedaan...grtjs evelien v.