Terug naar overzicht
Hallo,Zelf heb ik geen ervaring met Sizzers, maar heb van vriendin toch al positieve dingen gehoord. Heb net kijkje genomen op hun site en merk 2 dingen waar je rekening mee moet houden als je eventueel die kapperszaak kiest. 1) beide kapsters zijn in blijde verwachting waarvan eentje in december en de andere misschien nog in bevallingsverlof?? (hoe gaan ze die periode overbruggen?) en 2) in november wordt de zaak in een nieuw kleedje gestoken. Hoe lang duurt dit? Zijn ze dan in verlof? ... Bevraag je maar eens goed.Veel succes!Sofie 1jaar getrouwd en ondertussen al mama van Nanou :)
Hey,Het is een supergoed kapsalon. Ik woon sinds vorig jaar maart in Sinaai en was op zoek naar een kapper in mijn buurt omdat ik niet steeds weer over en weer zou moeten naar Merksem-Antwerpen waar ik vandaan kom.In november vorig jaar vroeg mijn man mij om te trouwen en hoorde ik dan over dit kapsalon. Ben er is op gesprek geweest voor mijn trouwdag en het ontvangst was super!! Ik zou nooit geen andere kapper meer willen. Ze zijn supergoed in hun job, heel vriendelijk, gastvrij én je bent er thuis! Als je mooi wil zijn op je trouwdag....Ga dan zeker naar Sofie van Sizzers.Ze geeft deskundig advies en tips en schminkt je ook die dag. Ze is ook gepassioneerd in haar job en lacht altijd.Groetjes,Sibbine Van LerbergheWijnveld 2339112 Sinaai