Terug naar overzicht
hallo , ik ben dit jaar naar een feest geweest in de residentie en vond het daar heel goed mooie zaal en lekker eten en vriendin is daar getrouwd en die hadden zelfs een huwelijks suite gehad om daar te blijven overnachten groetjes
hey, ik ben ooit op een teambuildingdag geweest in het aldhem hotel. Het eten was ronduit slecht!!!Nu weet ik het niet voor een huwelijksfeest..maar ik vond het geen aanrader.Van de residentie weet ik het niet.groetjes
Wij zijn met het werk zowel in Aldhem als in de Residentie geweest; het eten is op allebei de plaatsen maar zus en zo, vooral de Residentie viel fameus tegen. Ze hadden het ons allemaal mooi voorgesteld maar 't viel tegen. In 't Daemshof in Noorderwijk zijn we ook eens geweest en daar was 't wel heel lekker en alles piekfijn verzorgd! Prijs / kwaliteit zeker een aanrader. Op een feest ben ik er nog niet geweest. Veel succes!Peter
Hoi Liesbeth,wij zijn met het werk zowel in Aldhem als in de Residentie geweest. Het eten was op allebei de plaatsen maar zus en zo. Vooral de Residentie viel fameus tegen. Waar het wel zeer goed was dat was in 't Daemshof in Herentals. Alles piekfijn verzorgd en volgens ik gehoord heb zeker niet duurder dan andere zalen. Op een feest ben ik er nog niet geweest.Veel succes,Peter