Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

openeningsdans en wissels

24-8-2007 8:22:38
Hey iedereen,

Binnen 8 daagjes is het zover. De openeningsdans kennen we al, Have I told you lately' van Van Morrisson. Nu enkel de wissels nog. Hebben jullie ideetjes of welke liedjes hebben jullie gekozen?

Groetjes

Nathalie
01/09/07

nathalie
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 879

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik24-8-2007 8:46:30

Hallo Nathalie,

Bij ons is het ook nog 8 daagjes! Wij hebben gekozen als openingsdans voor 'Parce que c'est toi' van Axelle Red. Voor de wissels hebben we "Du" en "Angels" ... de dj stelde dit zelf voor en we zijn akkoord gegaan. Misschien moet je dit ook eens bespreken met jullie dj?

Groetjes en succes volgende week!

Chantal
01.09.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...