Terug naar overzicht
Hey,ik heb morgen ook mijn vrijgezellen, maar ik weet ongeveer wel wat we gaan doen ( er zijn wat problemen geweest met de planningen, vandaar).Ik kijk er wel naar uit. Wij gaan nergens overnachten, en we spreken snachts (tgen 2u ofzo) wel af met de mannen om verder te gaan feesten.Het enige wat me wat angstig maakt is dat het morgen de 'laatste barrière' is. Nu komt alles ineens heel snel dichtbij... STRESS....groetjesNathalie01/09/07
Zo grappig naamgenoot!Ik heb morgen ook mijn vrijgezelle, trouw wel al op 8 sept. Ik heb nog helemaal niets gehoord. Hopelijk vind ik na het werk iets in de brievenbus of zo, want ik ben nu toch al heel erg nieuwsgierig... Al vertrouw ik de vriendinnen wel - denk ik...
ja voor ons de eerste stap naar den trouw de vrijgezellen, dan de week voor den trouw nog de schieting. Ja wij doen onze vrijgezelle tamelijk vroeg aangezien september voor ons heel druk is.plezant allemaal heMieke22/09/07
Mijn vrijgezellendag is de week voor het huwelijk! Verheug me er ook al erg op, al hoop ik dat mijn vriendinnen zich een beetje hebben ingehouden en ik niet straal belachelijk moet gaan doen :-) zal wel plezant worden, ik vertrouw erop!Stomme vraag waarschijnlijk, maar wat is dat, "de schieting"?Amuseer jullie morgen dan voor diegenen voor wie het morgen zover is!!
schieting is meestal de week voor den trouw, er worden kanonschoten afgeschoten om zogezegd de boze geesten weg te jagen voor het huwelijk.das een traditie in sommige strekenMieke22/09/07