TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sandra
22-9-2007
|
24-8-2007 9:36:15
Hallo, als een vriendin je kleed zelf gaat maken dan lijkt het me best dat ze daar misschien toch wel op tijd aan kan beginnen. Als je daar zo naar uitkijkt om te gaan passen zou ik dat gewoon doen. Ze gaan inderdaad efkes raar opkijken als je zegt dat je pas in 2009 trouwt, maar moeten ze dat weten dan? zeg gewoon dat je in 2008 al in het bootje stapt en ze helpen je alsof je een prinses bent! succes ermee!
|
|
Caroline
|
24-8-2007 9:38:18
In de meeste winkels zullen ze je wel aanraden om pas later te komen, aangezien er nog 2 à 3 collecties komen voor juni 2009. De basismodellen voor een trouwkleed blijft echter wel altijd principieel hetzelfde, daar zou je vriendin al aan kunnen beginnen en details pas begin 2009 afmaken... Dit kan helpen : http://www.videojug.com/film/how-to-choose-the-right-we...
Groetjes, Caroline.
|
|
Amber
9-8-2008
|
24-8-2007 12:35:15
Hallo leen, Ik trouw ook in 2009(augustus). Mijn kleed is reeds besteld, het zal in januari klaar. De winkel maakt er geen probleem van (klant is koning), zij willen het zelfs in de winkel bewaren en de retouche op het laaste doen. Ben dus zeer tevreden. succes met je zoektocht.
|
|
Patricia
17-2-2007
|
24-8-2007 16:22:08
Ik zou zeker niet zeggen dat je gewoon komt kijken en passen, en dat je vriendin je kleed maakt. Als ze weten dat je zeker niets zal kopen, gaan ze je natuurlijk niet met veel enthousiasme helpen, ALS ze je al willen helpen.
|
|
Natalie
29-12-2007
|
24-8-2007 16:40:56
Ik zou toch nog wat wachten om er aan te beginnen omdat er elk seizoen toch enkele andere accenten zijn, tenzij je je dat niet aantrekt. Je kan wel al beginnen uitkijken natuurlijk.
Gtrjes
|
|
leen
26-6-2009
|
25-8-2007 8:16:21
bedankt voor jullie reacties.... tuurlijk dat ik niet zeg dat ik het laat maken, zo slim ben ik wel!! ne mens mag al eens rondkijken he, en je moet wel weten of het model je gaat.
|
|
charlotte
23-8-2008
|
27-8-2007 17:03:55
beste Leen, Reken er ook op dat sommige winkels een "paskost" zullen vragen. dit om vragen zoals de jouwe te voorkomen. Deze kan schommelen tussen €50 en €100 die dan wel verrekend wordt als je het kleed effectief bij hen besteld!! Zomaar passen zal niet overal even makkelijk gaan verondertel ik. Veel succes!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|