Terug naar overzicht
Dag ValerieWij gaan er trouwen op 27/10/2007 dus voorlopig kan ik je er nog niet veel over zeggen. Wij vonden dit met voorsprong de zaal met de meeste charme in het Gentse en we waren dan ook meteen verkocht. Ook de ontvangst was dik in orde met hapjes en schuimwijn. Bovendien is de info die ze verschaffen zeer gedetailleerd en heb je een ruime keuze aan menu's. Als ik je wel één tip mag geven als je je feest daar geeft: leg ruim op voorhand een datum vast om je menu te gaan voorproeven (je mag 2 voorgerechten, 1 soep en 2 hoofdgerechten proeven), want bij ons zag het er even naar uit dat we dat niet meer zouden kunnen doen. Gelukkig is dat probleem opgelost geraakt: we mogen nu op 30/09 gaan proeven.Elke
Beste Valerie,Dit is de zaal van mijn mama en haar vriend. Ik kan deze zaal natuurlijk aan iedereen aanprijzen, daar ikzelf er volgend jaar zal trouwen, ook al was dit geen logische keuze daar onze gasten van de provincie antwerpen en vlaams-brabant moeten komen, maar uiteindelijk heeft mama ons overtuigd, en ben er blij om. Je kan geen betere zaal vinden qua eten, bediening, service en zoveel meer!!!groetjes
Hey Kelly,ondertussen heb ik alles al vastgelegd bij uw mama. We trouwen 13 juni. Zijn ondertussen al eens gaan eten in het restaurant in Deinze en daar heb ik u gezien denk ik :o)Sanderling is inderdaad een droomkasteel en ideaal voor een romantische ziel zoals ik :o)Veel succes nog met jullie voorbereidingen!Groetjes,Valerie