Terug naar overzicht
Ik trouw dit jaar in september en ik ben voor mijn kleed gaan kijken in maart, de winkels zeiden me altijd dat je ongeveer een half jaartje op voorhand kon gaan kijken, dat was ruim voldoende! Je moet wel al ongeveer weten in welke stijl dat je wilt gaan (in boekjes kijken dus)De meeste nieuwe collecties liggen in de winkels rond eind februari geloof ik, dan weet je ook zeker dat je niet de wintercollectie hebt he!veel succes ermee!
hallo sylvie,Dat beslis je helemaal zelf. De meeste merken brengen de nieuwe collecties uit tussen oktober-november.Ik heb daar geen rekening mee gehouden. Heb de mijne in juni besteld, van collectie 2007, en zal in januari klaar zijn. Er is wel iets waar je op moet letten: als je begin 2008 iets wilt bestellen van collecties uit 2007, kan het zijn dat ze al niet meer te krijgen zijn.(heb ik ook voorgehad)Als ik jou was zou ik nu gaan kijken, en bevalt je niks, dan wacht je tot december voor de nieuwe collecties.Alvast heel veel succes met je zoektocht.
Hey Sylvie,Wij trouwen volgend jaar in augustus en in de winkel hebben ze me gezegd dat ik toch tegen december-januari zou moeten gekozen hebben... Ik ga daarom in oktober-november beginnen te kijken.groetjes
ik trouw ook in september 2008 en mijn kleedje staat al vast! het was net nieuw binnengekomen. het hing daar pas 2 weken... het was ook uniek, vandaar dat ik moest beslissen, of anders had ik het niet meer. op je eigen gevoel afgaan zou ik zeggen. ik wilde alles snel geregeld zien ja.grts 12-09-08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl