Terug naar overzicht
hoi,wij zijn ook op zoek naar een hoevetje.gisteren zijn we gaan kijken naar drongen, de blauwpoorthoeve dacht ik, maar het is 2500 euro om het te huren! ferm veel als je het mij vraagt :)
Hallo,Wij trouwen volgend jaar (19/07) in hoeve Authentic in Oekene (bij Roeselare). Deze hoeve werd pas gerestaureerd.Ze heeft en capaciteit van 120 man en is zonder traiteur. Voor meer info mail me gerust vandenberghe.saar@hotmail.com
Hoi,Kan iemand mij de gegevens bezorgen van het Waterfront in Kwatrecht?Groetjes, Barbara
wij hebben hof van de putte gehuurd voor volgend jaar, vond het er zeer aangenaam, denk dat het in de aard is van wat je zoekt, foto's op hun site www.hofvandeputte.be voor de hele zaal te huren is het 1250 euro en voor slechts een deel 1000 eurogroetjes
Hey Griet,Mijn vriend was onmiddellijk verliefd op de vierkantshoeve van het 'hof van nassau'. (Zottegem)Elke13/10/07
Net als elke geven wij ons trouwfeest in het 'Hof van Nassau' in Zottegem.Mijn vriend had altijd gezegd als hij ooit zou trouwen dat het daar moest zijn... (de zaal is op amper 2 km van ons deur dus...)Zijn nieuwe eigenaars en hebben al paar zaken veranderd maar de hoeve is er enkel nog mooier op geworden.groetjes
SUPER !!!bedankt voor jullie tips ! het ligt allemaal goed in de buurt die we willen ! ik heb voor alle zalen die hier vernoemd zijn afspraken gemaakt.als er nog tips zijn, laat maar komen !Griet
Hoi,Wij bezochten op onze zoektocht "Het blauwhuis", wat een kasteel is (vond ik niet zo goed, maar soit, dat is persoonlijk) en Alta Ripa (wel de moeite maar je moet er op tijd bij zijn)...
Kasteel Sanderling is ook een absolute topper!! www.kasteelsanderling.com