TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dierk
|
25-8-2007 17:21:04
Beste Caroline, Wij zitten regelmatig in De Waerboom ik kan je alleen maar zeggen het is er steeds afgewerkt,geslaagd,enorm lekker eten,vlotte bediening,enorm vriendelijk personeel,Nog veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk!Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
|
|
Sophie
18-4-2008
|
25-8-2007 19:29:57
Hoi Carolien, Wij trouwen daar ook op vrijdag 18 april in zaal Bosch en met dj Dierk van Studio Happy Music (de dj van het vorige berichtje) :-) ! Ik kijk er enorm naar uit, mits we op 2 kilometer van de Waerboom wonen, kan ik het niet laten om er toch 1 keer om de veertien dagenlangs te rijden als er een trouw is, gewoon om te kijken en vooruit te dromen ....
Ik denk dat we beiden een goede keuze gemaakt hebben! In december/januari gaan wij de menu kiezen. Groetjes Sophie sdebaets@manufast-abp.be
|
|
Carolien
31-8-2007
|
26-8-2007 23:50:45
Hallo Carolien
Wij trouwen komende vrijdag ook in de Waerboom. Wij hebben zaal Rubens. Ik zal je laten weten hoe het gegaan is, maar we verwachten er in elk geval heel veel van; De Waerboom heeft een prima reputatie. Wij hebben gekozen voor het bordjesbuffet aangezien we iets wilden in de aard van hun brunch. Die kan ik echt aanraden trouwens.
Groetjes
Carolien
|
|
Carolien
31-8-2007
|
26-8-2007 23:52:08
Hallo Carolien
Wij trouwen komende vrijdag ook in de Waerboom, zaal Rubens. Ik zal je laten weten hoe het geweest is, maar we verwachten er heel veel van! Waerboom heeft een prima reputatie, lekker eten, overheerlijke desserts, ... Wij hebben gekozen voor het bordjesbuffet.
vele groetjes
Carolien
|
|
heidi
28-9-2006
|
31-8-2007 10:58:39
hoi, Ik hoop dat allen die daarnaartoe gaat ervan geniet. Wij zijn er onlangs naartoe geweest en ik vond het niet super. Wel lekker eten, goede service. Maar wij kregen het enen bord na het andere in sneltempo. Gevolg: we hebben niet zo van die overheerlijke desserts kunnen genieten. M'n vriend en ik voelden ons zo slecht. Ook was het zo: doordat het eten zo snel kwam was het dansfeest al vroeg begonnen. Gevolg rond 2u 's nachts was het feest min of meer gedaan. Hou daar rekening mee dat er voldoende tijd tussen iedere maaltijd zit.
Groetjes,
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|