Nu Online
Momenteel zijn er 751 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bus gezocht voor vervoer naar stadhuis

25-8-2007 13:00:19
Aangezien we met een hele hoop (30-tal) mensen naar het stadhuis moeten en er maar plaats is voor 5 auto's zitten we met een klein probleem. Op dat moment is het ook nog de wekelijkse markt zodat er op de ondergrondse parkings ook geen plaats is.
We hadden gedacht om dan een bus te huren, maar we komen tot de vaststelling dat dit enorm veel geld kost voor het uurtje dat ze moet dienen (rond de 700 euro).
Is er niemand die iemand weet die dit aan een veel goedkopere prijs kan doen ?
De trouw gaat door in Mechelen op 13/10.

Terry

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 602

Dorothy
6-7-2007
 Meld misbruik25-8-2007 15:15:46

Wij hadden hetzelfde probleem en kozen (aangezien we niet echt gek zijn v oldtimerbussen) voor een gewone reisbus. Het was echt superhandig en de prijs is heel wat lager. We betaalden 350 euro voor het hele vervoer voor ons huwelijk. Gasten werden aan de feestzaal afgehaald zodat hun auto daar al stond voor na het feest, dan rit naar stadhuis en kerk en terug naar feestzaal.
Vraag zeker eens prijs aan bij de lokale autocarverhuurders.

joris
15-9-2007
 Meld misbruik25-8-2007 16:08:57

Informeer ook eens bij De Lijn, wij hebben voor 109 euro een bus gereserveerd van de zaal van de receptie naar de feestzaal...

melissa
3-2-2007
 Meld misbruik26-8-2007 20:12:44

hey,

even ter info,
moet het een bus zijn?
met 4 limosines oldtimers he ( das unieker) ben je stukken goedkoper bij nostalgic-cars

groetjes en veel plezier

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...