Terug naar overzicht
Hoi,ik heb nu toch jullie adres teruggevonden, dus ik stuur de foto dadelijk op!ciao,Ilse
Hallo, Zou je de foto ook naar mij willen doorsturen aub? Mijn nonkel gaat mijn haren doen op onze dag en heb nog wat voorbeeldjes nodig...Mijn adres is amalia_alonzo@hotmail.comAlvast heel erg bedankt,Groetjes Amalia
Hallo ilse,Je mag dit ook even naar mij doorsturen!pettie_1@hotmail.comDank je,Groetjes Petra
Zou je het ook naar mij kunnen doorsturen.Ik heb nog geen idee wat ik met mijn haar ga doen en dus vollop op zoek!email: aureliecolle@hotmail.comgroetjes
dag Ilse,Ik zou het super vinden als je het naar mij ook wil doorsturen: lorevanbesien@yahoo.comBedankt,Lore
Hey Ilse,Mocht je hier nog een kijkje komen nemen... Ik zou het ook heel fijn vinden als je de foto ook naar mij zou doorsturen.Bedankt!Nathalie20/12/2008
Hoi Nathalie,dan heb ik wel je emailadres nodig...Groetjes,ilse
Wil niet lastig doen of zo, maar ik trouw op 10/05/2008 en zat ook al met het idee te spelen van echte roosjes in mijn haar te doen. Nu ik je berichtje gelezen heb, ben ik natuurlijk héél nieuwsgieurg naar het resultaat... Zou je naar mij ook een fotootje kunnen doorsturen a.u.b.? Alvast bedankt! tamaravandenbranden@hotmail.com
Hallo,Zou je dit ook aan mij willen doorsturen? Ik had ook zoiets in gedachten...bedankt eh!groetjes Pascale pgeuens@hotmail.com