Terug naar overzicht
Hallo, ook in "den boom" in Lier hebben ze bruidskledij-stoffen....
evelyneHoe ga je verder te werk. Mijn kleed gaat ook gemaakt worden door een vriendin van mij, die ook naaister is!Ga je eerst ergens kleren passen om te zien welk model je staat? En dan neem je je ma mee omdat ze goed ziet hoe het allemaal in elkaar steekt? of ga je anders te werk??
Ik heb het mijn ook zelf gemaakt en heb mijn stoffen bij westhovens in maasmechelen gekocht. Heel goede service, zeer uitgebreide collecties, ook qua prijs. Ik heb er zeer goede uitleg gekregen over de dingen die je toch anders moet doen bij trouwkleding dan bij gewone kleedjes.
hoi,ik ga inderdaad eerst een kleed gaan passen, maar ben gisteren al es geweest in Deinze en daar zeiden ze dat het nog veel te vroeg was... maar als je zelf een kleed wil maken, duurt het allemaal wat langer. (dat kan je natuurlijk niet zeggen in die winkles :)in wetteren kunnen ze patronen maken op maat, ook namaken van ontwerpers en zo, kost max 80 euro voor een patroon. Je kan gewoon met een foto naar daar trekken en dan maken zij de patroon voor jou. je kan ook patronen aankopen uit die naaiboeken van burda en zo, dat kost veel minder en die hebben ze in elke goeie naaiwinkel volgens mij. groetjes
Hey,Bij stoffen Lorré in Wetteren hebben ze inderdaad heel mooie stoffen.Maar voor diegenen die het echt goedkoop willen en er tijd voor hebben dan kan je naar Parijs gaan. Mijn ouders zijn er vorige week geweest en naar het schijnt heb je daar een ganse buurt waar je echt goedkope zaken kan vinden voor het huwelijk.Groetjes en veel succes
Bij stoffen Capriss in Torhout kan je ook mooie bruidstoffen krijgen Je krijgt veel uitleg en je mag zelfs gaan passen.www.stoffencapriss.be