Terug naar overzicht
dag eva, ik denk dat er maar 1 collectie per jaar uitkomt.Nu hebben ze mij bij 2 winkels wel gewaarschuwd dat het in de nieuwe collectie veel grijs en rood zal zijn. Ik weet niet of je daar voorstander van bent. groetjes
Hallo sarah,Grijs en rood? Nee daar ben ik helemaal niet voor. Jij wel? Ik wil zeker iets wit of ivoor. Maar ze zullen toch ook nog wel iets van de vorige collectie hebbe zeker???groetjes14/06/2008
Mij is gezegd geweest dat er niet echt zoiets is als winter- en zomercollectie... Het zijn gewoon nieuwe jurken die uitkomen maar die voor beide seizoenen geschikt kunnen zijn... Ik ben zelf een winterbruidje die nu haar kleed gekozen heeft uit de "zomer"collectie... Ik heb er gewoon een sjaal/stola op gekocht en het eventuele temperatuurprobleem is ook opgelost.Succes ermee, het is echt een geweldig leuk onderdeel van de trouwvoorbereidingen!Lien 16.02.2008
Hallo Eva,ik ben ook een winterbruidje (net zoals Lien: 16/2/08) en heb nu reeds mijn gading gevonden. Inderdaad, echte winter- en zomercollecties zijn er niet meer. Je kan steeds combineren met stola, jasje, wat dan ook...Je kan wel al eens een kijkje nemen op diverse websites(van kledingfabrikanten) - zo heb je'n zicht op de huidige collectie (2007) en op die van 2008. Veel succes ermee! (neem vooral iets waar je je goed bij voelt en wat comfortabel is). Myriam