Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk 08/08/'08

25-8-2007 17:18:39
Hallo,

Mijn viend en ik trouwen op 08/08/'08.
Zijn er nog koppels die op die dag gaan trouwen? Hoever staan jullie al met jullie voorbereidingen?

Groetjes,
Patricia

Patricia
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 299

Ann
8-8-2008
 Meld misbruik25-8-2007 18:43:03

Patricia,

Wij trouwen ook op die dag.
Wij hebben gemerkt dat de vraag héél groot is op die dag en dat al vele dingen volzet zijn.
Wij hebben tot nu toe het volgende al vastgelegd:
- feestzaal voor de ganse dag (en nacht) (Kasteel van Zwijnaarde), menu is ook al bijna vastgelegd.
- dienst gemeentehuis (heb al een uur moeten aanvragen waarop ze normaal geen diensten doen, maar ze hebben omdat het een speciale dag is met de 'achtjes' extra uren ingelegd voor huwelijken op onze gemeente!)
- kerkelijke dienst
- trouwvervoer + ceremoniemeester
- live muziek voor in de kerk

Momenteel ben ik bezig met het zoeken van een fotograaf (en evt. videograaf) die ik ook zo snel mogelijk wil vastleggen.
Ik denk dat dat zeker de belangrijkste zaken zijn die je voor zo'n speciale datum toch best al regelt.
Wat hebben jullie al geregeld?

Groetjes,
Ann B

Ilse
8-8-2008
 Meld misbruik25-8-2007 19:37:02

Wij trouwen ook op 08/08/2008! :-)

Wij zijn al lang bezig met de voorbereidingen, omdat het idd een druk gevraagde dag gaat zijn.
De ceremoniemeester en de wagens zijn geregeld, de zaal ook (het menu nog niet) en de dj, de kerk (de mis zit ook al in elkaar en wordt donderdag aan de pastoor voorgelegd), de fotograaf, mijn kleed, de bloemist is aangesproken, de uitnodigingen zijn uitgezocht, de ringen gekozen, de cadeautjes voor ouders en getuigen uitgezocht, ...

Het stadhuis is het enige wat eigenlijk dringend geregeld moet worden, maar nog niet gebeurd is want dat kan maar 6 maand op voorhand, grrrr. Typisch Brugge...
Waar trouwen jullie?

Veel succes met de voorbereidingen!

Ilse

marc

Meld misbruik25-8-2007 20:06:29

Oh, dat van dat gemeentehuis is niet alleen in Brugge hoor.
Wij wilden eerst ook 8-8-8 trouwen, maar hier is de datum vervroegd door iets te veel tegenslagen. Dan begint hier net de kermis en kan er alleen in de voormiddag getrouwd worden, je kan niet met je vervoer tot aan het stadhuis,... nee, geen chaos die dag ;) Wij trouwen dus een weekje vroeger.

Gwendy
8-8-2008
 Meld misbruik25-8-2007 22:43:27

Hey wij trouwen ook op 08/08/08. Dat is altijd al een droom van me geweest omdat het dan ook mijn verjaardag is. Bij ons is eigenlijk alleen mij kledij in orde. Naar een feestzaal zijn we nog op zoek (denk dat dat het belangrijkste is). Wij zijn ook al naar het gemeentehuis geweest maar kunnen ook slechts 6 maanden op voorhand vastleggen, ze gaven mij daar wel de zekerheid dat een datum nooit vol kan zitten. Dus dat zit wel goed. Nu alleen nog een beetje geluk met de zaal.

groetjes
Gwendy

Nele
21-9-2019
 Meld misbruik27-8-2007 9:40:30

Hey,

Wij trouwen ook op 08/08/08! Die dag zijn we 10 jaar samen en willen daarom dan trouwen.
Bij ons zijn de ringen al gekozen, de feestzaal ligt vast, de fotograaf, de ceremoniemeester, het vervoer, de DJ, de videograaf, de uitnodigingen staan op pc, de trouwmis ligt vast, het misboekje is bijna klaar. En inderdaad bij ons hetzelfde, vanaf 1 december kan de burgerlijke plechtigheid worden vastgelegd grrr.

Groeten,
Nele
08/08/08

Evelien
8-8-2009
 Meld misbruik27-8-2007 16:15:28

Hey,

Ook wij trouwen op 8/8/8! We wilden graag volgende zomer trouwen en dan springt deze datum er echt wel uit.
Bij ons is de feestzaal, de traiteur, de dj, de fotograaf, het wettelijk huwelijk en mijn trouwjurk al geregeld. We zijn nu op zoek naar een fijne pastoor om ons huwelijk te voltrekken (die van onze parochie is niet zo'n fijne man).
Nog wat heel wat voorbereidingswerk in het vooruitzicht, dus...

Groetjes
Evelien
8/8/8

karolien
8-8-2008
 Meld misbruik29-8-2007 23:59:11

Hoi,
Wij hebben ook 8/8/8 uitgekozen als trouwdatum. Hier is nog niets geregeld, enkel de datum hebben we al kunnen vastleggen op stadhuis. Dus nog veel werk voor de boeg!

lobke
8-8-2008
 Meld misbruik24-9-2007 8:01:46

Hey, wij trouwen ook op 08/08/08. Die dag zijn we 4 jaar samen en is mijn man jarig.
Doordat dit een begeerde datum is hebben we de belangrijkste zaken al vastliggen: de zaal (onze 6de keuze), de traiteur, het gemeentehuis (moeten we 6 maanden vooraf nog officieel komen bevestigen), de kerk, dj, fotograaf, zangers in de kerk. Ga binnenkort voor een kleed zien. Er moet nog veel geregeld worden!!!

Nog 319 dagen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...