Nu Online
Momenteel zijn er 751 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pronovias - waar kopen?

26-8-2007 11:37:21
Wie weet waar ze de meest uitgebreide collectie van Pronovias hebben? Ik veronderstel dat een bruidswinkel nooit ALLE modellen heeft, als je bekijkt hoeveel er zijn op hun website...

Marie
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1966

Ann
8-8-2008
 Meld misbruik26-8-2007 11:47:43

Hallo,

De dichtsbijzijnde winkel waar ze de volledige collectie van Pronovias verkopen is in Breda (Nederland). Neem een kijkje op www.pronovias.be , dat is de site van de winkel. Ik denk dat ik binnenkort een uitstapje naar daar maak, want inderdaad, in België hebben ze nergens de volledige collectie.
Groetjes
Ann B
08/08/2008

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik26-8-2007 12:18:02

Hey!

ook in Breda hebben ze zeker de volledige collectie niet, daarvoor moet je naar Parijs...

Veerle

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik26-8-2007 12:22:54

Bedankt! Een zeer goede tip. Ik was aan het kijken op www.pronovias.com en daar stond het niet zo duidelijk op.

Ann
8-8-2008
 Meld misbruik26-8-2007 15:39:41

Ik dacht dat er op hun website toch stond dat ze de volledige collectie verkopen (in Breda), blijkbaar meer een verkoopstrucje.
Toch ga ik daar eens een kijkje nemen, ze hebben er zeker meer keuze dan in eender welke Belgische winkel, denk ik .

Groetjes!
Ann B.

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik26-8-2007 15:49:32

Ik wou tijdens mijn zoektocht naar dé jurk een bepaald model van Pronovias zien en passen. Ik heb alle winkels in Belgie die Pronovias verkopen, alsook de winkel in Breda, gebeld met de vraag of ze dat model hadden. Nergens was het te vinden. Ik wou de jurk zodanig graag eens passen dat we naar Parijs zijn gegaan, op een dagje is dat goed te doen en het is nog plezant ook. Ze krijgen veel buitenlanders daar over de vloer omdat de keuze heel uitgebreid is. Ze zijn daar heel vriendelijk, je mag alles passen en ze begrijpen ook dat je geen 3 keer kan terug komen om aanpassingen te doen. Uiteraard hebben ze in Belgische bruidswinkels dikwijls ook al veel modellen hangen,maar mijn ervaring is dat dat meestal de iets goedkopere kleedjes zijn, en bijgevolg ook commerciëlere (wat niet wil zeggen dat die niet mooi zijn). Zodra je de couture collectie wil zijn (dit jaar was dat de "costura" lijn) of de kleedjes van de ontwerpers waar ze op hun site veel reclame mee maken, dan mag je er vanuit gaan dat je die in België niet gaat vinden. Voila, hierbij mijn ervaring, moest ik dit op voorhand allemaal geweten hebben dat had het mij veel telefoontjes uitgespaard! Hopelijk hebben de bruidjes voor 2008 hier iets aan...

Veerle
29/09/2007

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik26-8-2007 17:58:56

Veerle,

naar welke winkel in Parijs zijn jullie geweest? Er is er een in de Rue Tronchet en een in de Rue Saint Roch. Hoe ben je precies bij die winkel terecht gekomen?

En, euh, uit nieuwsgierigheid: welk kleedje wilde je zo graag passen?

Groetjes.

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik26-8-2007 18:54:38

Hey Marie!

ik ben in de winkel in de Rue Tronchet geweest. Ik heb de dichtsbijzijnde winkel gezocht die de meeste modellen binnen had. En dat is in Parijs. Wij gaan af en toe wel eens een dagje naar daar, dus kvond het geen probleem om voor mijn kleed naar daar te rijden, twas voor een goed doel :). Het kleedje dat ik wou zien was "efeso" van de costura-collectie. Uiteindelijk is het dat niet geworden, maar ik was wel heel blij dat ik het eens kon zien. In het echt is het toch nog altijd een beetje anders dan op een foto. Laat maar weten hoe je verdere zoektocht juist afloopt!

Veerle

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik26-8-2007 19:10:19

Hey Veerle,

die "efeso" had ik ook al opgemerkt omwille van de 'kraag'. Ik heb het namelijk niet zo voor gewone bustier modellen en zoek iets minder 'bloot'.
Welk kleed is het uiteindelijk geworden, of kan je dat hier nog niet zeggen?

Marie.

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik27-8-2007 13:09:55

Ik heb mijn kleedje laten maken bij Barbara Fabrée in Nederland. Ik vond Efeso wel mooi, maar er waren toch details die ik anders wou. Nu heb ik een kleedje volledig naar mijn smaak. Ik hou ook van de iets klassiekere stijl, dus minder bloot. Kben dit weekend gaan passen en ik was heeeeeel erg tevreden! Binnen 3 weken mag ik eindelijk mijn kleedje mee naar huis nemen.

Veerle

sushma
4-7-2009
 Meld misbruik11-10-2008 18:19:27

hallo,
Ik weet dat ze in hasselt bij anuna bruidskleding hebben
van pronovias.Ik had een heel mooi kleed gezien ook op
de e-bay site, van pronovias.Vind dat toch maar niks, want
dat is al niet op jouw maat,en uiteraard al gedragen.
En wat ze durven vragen van prijs dan nog!groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info