Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help!

26-8-2007 12:38:08
Hoi! Een vriendin van me gaat trouwen en we zouden graag een origineel vrijgezellenfeest geven. Ik heb al wat ideetjes gelezen hier op de site, maar niks is echt zo gepast voor haar. Dus ik dacht misschien als ik hier wat hobbies gaf, dat jullie er iets origineel van konden maken? Ik ben totaal door m'n ideeen! :)Ze houdt van lezen, schoenen, New York, Las Vegas, poker, sauna, koken, .. Ze wil zich ook niet verkleden dus dat gaat ook niet! Help! :)

Sofie
4-3-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 654

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik26-8-2007 13:40:16

hey
wij hebben een kookworkshop gevolgd bij de 14 smaken van de midi in Antwerpen, heel tof.

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik26-8-2007 13:50:04

Misschien kan ik je wel helpen :-)

Wij gaan op huwelijksreis naar USA en daarom stond mijn vrijgezellen in het thema van Amerika.

1) ik moest op voorhand bagels bakken
2) de dag zelf hebben we een Amerikaanse picknick gehouden (eerst alles bij mij thuis bereid):
- bagels
- brownies (bijna kant-en-klaar deeg in een plastieken fles)
- chocolate chips cookies (ook bijna kant-en-klaar)
- cesar's salad
(de kip moest ik bij de buren 'verdienen' door het Amerikaans volkslied te zingen)
- 3-lagen-brood, diagonaal doorgesneden
- Californische wijn
3) met een tennisbal moest ik een foto van mijn vriend raken om een tip voor de avondactiviteit te krijgen ('baseball')

In de namiddag hebben we een workshop Buikdans gedaan. Erg geslaagd! (iets minder te maken met USA, hoewel dit wel te koppelen valt aan Las Vegas ;-) http://users.poink.be/BuikdanseresAmirah/

's Avonds zijn we gezellig gaan eten met de hele bende.

Tussendoor nog enkele opdrachtjes, maar die zijn niet te linken met Amerika.

melissa
3-2-2007
 Meld misbruik26-8-2007 20:09:03

hey,

via nostalgic-cars?? goedkope themas uitwerken met perfecte service !!!!

zeker eens inlichtingen vragen daar

echt de moeite

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik27-8-2007 12:05:05

Hey,

Op mijn vrijgezellendag hebben we een workshop paaldansen gedaan. Vond ik best wel origineel.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...