Terug naar overzicht
heywij hebben een kookworkshop gevolgd bij de 14 smaken van de midi in Antwerpen, heel tof.
Misschien kan ik je wel helpen :-)Wij gaan op huwelijksreis naar USA en daarom stond mijn vrijgezellen in het thema van Amerika.1) ik moest op voorhand bagels bakken2) de dag zelf hebben we een Amerikaanse picknick gehouden (eerst alles bij mij thuis bereid):- bagels- brownies (bijna kant-en-klaar deeg in een plastieken fles)- chocolate chips cookies (ook bijna kant-en-klaar)- cesar's salad(de kip moest ik bij de buren 'verdienen' door het Amerikaans volkslied te zingen)- 3-lagen-brood, diagonaal doorgesneden- Californische wijn3) met een tennisbal moest ik een foto van mijn vriend raken om een tip voor de avondactiviteit te krijgen ('baseball')In de namiddag hebben we een workshop Buikdans gedaan. Erg geslaagd! (iets minder te maken met USA, hoewel dit wel te koppelen valt aan Las Vegas ;-) http://users.poink.be/BuikdanseresAmirah/ 's Avonds zijn we gezellig gaan eten met de hele bende.Tussendoor nog enkele opdrachtjes, maar die zijn niet te linken met Amerika.
hey,via nostalgic-cars?? goedkope themas uitwerken met perfecte service !!!!zeker eens inlichtingen vragen daarecht de moeite
Hey,Op mijn vrijgezellendag hebben we een workshop paaldansen gedaan. Vond ik best wel origineel.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl