Terug naar overzicht
Hey KatrienWij hadden net hetzelfde dilemma. Wij konden niet kiezen tussen You're never be alone van anastacia en You're still the one van Shania Twain. Wij vonden dat het liedje van Shania Twain meer op ons van toepassing was, en dus kozen we dat liedje. Toch bleef het bij mij een beetje knagen want ik vond het liedje van anastacia meer magisch en mooier. Meer krachtiger. Op onze feest vergiste de DJ zich en speelde per ongelijk het liedje van anastacia als openingsdans en het liedje van Shania twain als 2de liedje. En mijn gevoel had gelijk: het liedje waarbij ik mij het beste voelde, dat van anastacia, was vele beter. Het vatte het moment veel beter, het was pure magie!!! Het liedje van Shania twain daarentegen was vele flauwer. Dus ik ben blij dat de dj zich vergistte en dat het liedje dat mijn gevoel aan gaf uiteindelijk onze openingsdans werd. Dus ik geef je de volgende raad: Neem het liedje dat je intuïtie je aangeeft! Want dan zal je pas de magie voelen die je op dat moment verdient! groetjes Jona
Wij hebben dus gekozen voor 'We were never alone' en heb er totaal geen spijt van.Jona, best wel 'n grappig verhaal ;-)