Terug naar overzicht
Mag ik dan ook eens heel nieuwsgierig vragen hoeveel zo'n auto dan (ongeveer) kost? Ik ben namelijk ook nog op zoek naar trouwvervoer!
hoi Kim, natuurlijk mag je dit vragen ...je belt best eens naar ingrid zelf 0497.85.02.34 das vrijblijvend ( die is supervriendelijk) die kan je de beste prijzen geven.een goede tip vermeld mijn naam ( melissa) en de site (wij trouwen ) en je prijs zal nog beter zijn dan verwacht.steeds tot uw dienstmelissa...indien je wilt melissa.jelle@hotmail.Com ik kan je de foto's gerust doormailen
heyik kan me volledig aansluiten bij melissa!!!wij hadden hen ook met een oldtimer amerikaanse politiewagen, echt klasse!!!ook sympathieke chauffeur en een super ontvangst als je een kijkje gaat nemen (ook vrijblijvend), reken er alleen op dat je niet direct weggeraakt want er valt zoveel te zien! de prijs hangt af van de afstand en de uren maar viel inderdaad supergoed mee (heb hier al heel wat andere prijzen gezien)ze houden ook een opendeurdag op 9 september, meer info vind je op hun site www.nostalgic-cars.be zeker een aanrader!sas