TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Helga
11-8-2007
|
26-8-2007 23:43:43
O ja, iemand op het forum vroeg een verslagje van onze reis (weet niet meer wie). wij gingen naar de Dominicaanse Republiek naar Iberostar Hacienda Dominicus. Het was daar fantastisch. Je waant je daar in het paradijs. Lekker eten en drinken in overvloed, prachtige kamers elke dag versierd met speciaal gevouwen handdoeken en verse bloemen, een zeer groot zwembad. Ook aan het strand is het leuk (daar heb je soms een beetje verkoeling van een zeewindje, was wel nodig) De mensen daar in het hotel zijn zeer vriendelijk. Wij hebben 2 uitstappen gedaan: Saona special, echt de moeite (natuurlijk zwembad midden in de zee, een grote zandbank waar je nauwelijks in water staat midden in de zee, verblijf op Saona met gratis massage en kreeft, vaart op de Shavonrivier) We zijn ook nog gaan zwemmen met dolfijnen. Dat is wel duur voor de tijd dat je er maar bij mag (125 doller per persoon voor een half uur), maar wij vonden het wel een geweldige ervaring. Veel plezier op jullie reis!
Groetjes, Helga
|
|
Mieke
6-10-2007
|
27-8-2007 9:21:33
Bedankt Helga voor het berichtje. Wij vertrekken op 9 oktober naar Dominicaanse republiek Iberostar Hacienda Dominicus. Na dit positieve nieuws kijk ik er nog meer naar uit.
Groetjes Mieke 06-10-2007
|
|
marc
|
27-8-2007 9:58:31
Prachtige foto's Helga! Zo te lezen hadden jullie een fantastische dag. 1 vraagje: Hoe regel je dat allemaal met de bus? Ik bedoel...ik veronderstel dat de ganse suite mee in de bus zat. Zijn zij dan ook mee op fotolokatie gegaan? Hoe gingen zij 's avonds naar huis?... Wij dachten eerst ook aan een bus, maar het leek ons moeilijk te organiseren omdat wij tussen stadhuis en kerk onze foto's gaan nemen.
|
|
Helga
11-8-2007
|
27-8-2007 17:04:55
Ja, de suite ging gans de dag mee bij ons. Omdat het grootste deel van de foto's op dat kasteeldomein was, kon de suite vrij rondlopen en wij hadden daar ook wat drinken voorzien.
Groetjes, Helga
|
|
Leentje
9-5-2009
|
28-8-2007 11:16:32
Ik heb net je trouwfoto's bekeken en verslagje gelezen Helga, ronduit prachtig! Een stralende bruid (en bruidegom)! Blijkbaar zijn we van dezelfde gemeente want ik herkende ons gemeentehuis en de schepen. Leuk te horen dat het op ons gemeentehuis geen stijf gedoe is om te trouwen. Wij beginnen zo stilletjes aan ook met de voorbereidingen van ons huwelijk. Hoever op voorhand zijn jullie begonnen met de voorbereidingen?
Groetjes Leentje
|
|
Helga
11-8-2007
|
28-8-2007 14:27:55
Dag Leentje,
Wij zijn vorig jaar in september begonnen met alles. Het is wel een zeer druk jaar geweest. Vanaf het voorjaar gingen bijna alle weekends aan onze trouw op. Maar het was de moeite waard, want we hebben een prachtige dag gehad. Vanwaar ben je juist in Gavere? En wanneer trouwen jullie?
Groetjes, Helga
|
|
Sofie
16-8-2008
|
28-8-2007 15:13:59
Dag Helga,
eerst en vooral, dikke proficiat met jullie huwelijk!
Wat heeft dat old timerbusje van Lauwers ongeveer gekost? Was dat met een chauffeur bij? Wij denken ook aan een busje voor de suite.
Groetjes, Sofie 16-08-08
|
|
Helga
11-8-2007
|
28-8-2007 16:43:44
Dag Sofie,
De bus heeft ons €870 gekost. Dat was met chaffeur, bloemenversiering (die je nadien meekrijgt) en namen voorop op de bus. En voor die prijs hadden wij hem 7 uren ter beschikking. Heel goeie chauffeur, wou alles proberen wat we voorstelden (kleine straatjes e.d.)
Groetjes, Helga
|
|
els
|
29-8-2007 12:10:48
|
|
Leentje
9-5-2009
|
29-8-2007 14:36:42
Hey Helga, we zijn eigenlijk nog maar begonnen aan stap 1 van de voorbereidingen: de datum. We twijfelen of het september 2008 wordt of lente/zomer 2009 aangezien we nog met een ander project beginnen, namelijk ons huis opknappen en verhuizen (in Gavere zelf). Momenteel denk ik dat het beter is de trouw een half jaar uit te stellen, zodat we voldoende tijd hebben voor de trouwvoorbereidingen en om ons 'te nestelen'. Ik wil van beide kunnen genieten. Groetjes, Leentje
|
|
Helga
11-8-2007
|
29-8-2007 14:46:16
Gelijk heb je, wij hebben eerst gezorgd dat de verhuis gedaan was, dat we hier op ons gemak zaten en dan zijn we pas met trouwen begonnen. Zo kon al onze extra tijd daar naartoe gaan. Anders werd het volgens ons wat te veel. Veel succes alvast.
Helga
|
|
Helga
11-8-2007
|
29-8-2007 22:09:00
Els,
Ieder zijn eigen gedacht, alleen zijn wij (en velen met ons) er niet echt mee akkoord. Voor dat geld hebben wij iemand gehad die zich ten volle heeft ingezet. Van 's morgens vroeg 8u tot een heel stuk na de openingsdans, en niets was hem te veel. En niet alleen op de trouwdag zelf, hij heeft ook enkele avonden daarvoor opgeofferd, en na de trouw zullen er alweer een heel aantal uurtjes in kruipen. Ik zou persoonlijk zelfs meer vragen.
Met de foto's zijn we sowieso tevreden, we vinden ze zelf mooi (dat is uiteindelijk het belangrijkste) en we hebben al van veel mensen mogen horen dat de fotograaf super was en dat de foto's zeer mooi geslaagd zijn. Dat er tussen die massale hoeveelheid een aantal mindere zitten (ik heb ze zelf nog niet allemaal bekeken, eerlijk gezegd) kan best, maar wat ons betreft maken de vele prachtige foto's dat alleszins goed. Het minste dat je kan zeggen is dat het uitstekende souvenirs zijn van onze prachtige dag, en daar gaat het om, veel meer dan enkele fototechnische details in enkele foto's.
Toch bedankt voor je mening.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |