Terug naar overzicht
Vooral niet vergeten te ontspannen en genieten van je prachtige dag ;-).Neen, serieus nu, voor ons volstond hetgeen in mijn planning staat van deze website. Veel succes!
Hey Mieke,Ik ken het gevoel! Wij trouwen de dag voor jullie en bij ons zijn het vooral de ouders en de getuigen die ons nog aan bepaalde zaken hebben doen denken! Straf eh?! Enfin, des te beter. Ik denk dat we helemaal rond zijn, maar ja, ge kunt altijd iets vergeten hé. De belangrijkste dingen zijn alleszins in orde, dus als we al iets vergeten zouden zijn, ga ik ervan uit dat het een detail zal zijn.Morgen ga ik met een vriendin een dagarrangement doen in de sauna niet ver van bij ons, met chocolademasker en massages enzo, dat gaat deugd doen en mij heel erg ontspannen! De rest van de week moeten we zo alle last minute zaken in orde brengen, dus zal stressy genoeg zijn... :-)Veel succes alleszins! Ik zal duimen dat het zowel vrijdag als zaterdag mooi weer is dan.Groetjes,Véronique
Hey Mieke!wij trouwen ook zaterdag. 't komt snel dichterbij hé! Ik vraag me ook af of ik niets over't hoofd gezien heb, maar lig er maar niet te veel wakker van. Als alle grote zaken geregeld zijn kan er niet veel mislopen, daar moet je vanuit gaan! Hopelijk wordt het weer nog wat beter, want ik begin nu al te bibberen als ik eraan denk... Nu, we duimen!Hopelijk wordt het voor ons allemaal de dag van ons leven!Groetjes,Vanessa