Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste lijstje 'niet te vergeten'

27-8-2007 9:55:16
Hey!

Zaterdag 1 september is het dan eindelijk zo ver voor mij. Natuurlijk zijn er al een boel zaken geregeld, maar nu begin ik mij af te vragen of ik toch niet wat kleine dingetjes vergeten ben.

Zijn er dingen waarvan jullie zeggen: "Chance dat ik daar nog aan gedacht heb!"?

groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!

mieke

mieke
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 319

K
25-8-2007
 Meld misbruik27-8-2007 17:13:36

Vooral niet vergeten te ontspannen en genieten van je prachtige dag ;-).

Neen, serieus nu, voor ons volstond hetgeen in mijn planning staat van deze website. Veel succes!

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik28-8-2007 0:45:19

Hey Mieke,

Ik ken het gevoel! Wij trouwen de dag voor jullie en bij ons zijn het vooral de ouders en de getuigen die ons nog aan bepaalde zaken hebben doen denken! Straf eh?! Enfin, des te beter. Ik denk dat we helemaal rond zijn, maar ja, ge kunt altijd iets vergeten hé. De belangrijkste dingen zijn alleszins in orde, dus als we al iets vergeten zouden zijn, ga ik ervan uit dat het een detail zal zijn.

Morgen ga ik met een vriendin een dagarrangement doen in de sauna niet ver van bij ons, met chocolademasker en massages enzo, dat gaat deugd doen en mij heel erg ontspannen! De rest van de week moeten we zo alle last minute zaken in orde brengen, dus zal stressy genoeg zijn... :-)

Veel succes alleszins! Ik zal duimen dat het zowel vrijdag als zaterdag mooi weer is dan.

Groetjes,
Véronique

vanessa
1-9-2007
 Meld misbruik28-8-2007 7:10:27

Hey Mieke!

wij trouwen ook zaterdag. 't komt snel dichterbij hé!
Ik vraag me ook af of ik niets over't hoofd gezien heb, maar lig er maar niet te veel wakker van. Als alle grote zaken geregeld zijn kan er niet veel mislopen, daar moet je vanuit gaan! Hopelijk wordt het weer nog wat beter, want ik begin nu al te bibberen als ik eraan denk... Nu, we duimen!

Hopelijk wordt het voor ons allemaal de dag van ons leven!
Groetjes,
Vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...