TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
17-5-2008
|
27-8-2007 12:20:21
Hey Miranda,
Wij zijn ook van Leuven en trouwen volgend jaar op 17mei. Wij zullen ons feest houden in Chateau de Namur te Blanden. Laat de naam je niet teveel af schrikken, zij hebben verschillende formules en dus voor ieders budget wat wils. Zij kunnen ook een formule voorstellen op maat van jouw budget. Ze zijn zeer vriendelijk en het eten is er voortreffelijk (wij kenden het al langer). In leuven en onmiddelijke omgeving zijn er naar onze mening niet zo veel echt goede zalen voor huwelijksfeesten.
Wat betreft de trouwkledij ga ik kijken bij Linx op vismarkt en Maxims's couture in Aarschot. Mijn budget is ook beperkt, maar ben er zeker van dat ik wel iets betaalbaar zal vinden.
veel succes nog met de voorbereidingen!
groetjes,
Ilse 17 mei 2008
|
|
miranda
5-9-2008
|
27-8-2007 13:20:42
hey Ilse
Dank voor u reactie. Inderdaad aan Chateau de Namur hadden wij ook gedacht.Maar zoals je al dacht hielden wij ons voor dat het er super duur was. Ik zal er eens contact mee opnemen.
Voor de kleding had ik geen aandacht gegeven aan Linx, hebben zij ook een website. En van Maxim's coutoure?
Ik had al gedacht aan Aphrodite in Tienen of Primaleen in Veltem Biesem.
Eerlijk gezegd had ik niet gedacht dat het zo moeilijk zou zijn om alles te plannen.
Heb op het forum gelezen dat er een geschenk wordt gegeven aan de getuigen! Heb jij soms idëen? Voor al de bezoekers hebben we al iets in gedachten.
Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen op de speciale dag.
Miranda
|
|
Hanne
5-7-2008
|
27-8-2007 13:44:59
Hallo Miranda
Een vriendin van mij sprak vorige week over Berkenhof in Bierbeek. Dat zou ook de moeite zijn. Meer weet ik er niet van.
Linx en Maxim's Couture hebben inderdaad en website. Gewoon op google de naam intypen en dan kom je er gemakkelijk op.
Er wordt meer en meer een cadeautje gegeven aan de getuigen. Wij gaan hen wel iets klein geven (een kleine bedanking) maar dat is onze persoonlijke keuze. Als jij dit niet nodig vindt dan moet je dat niet doen. Dat hangt van jou persoonlijk af. Denk er eens over na.
groetjes, Hanne
|
|
Karlien
9-8-2009
|
27-8-2007 16:11:23
Hey Miranda,
Wij trouwen volgend jaar ook in Leuven. Als je je e-mail adres geeft mail ik je een excel-file met allerlei zalen door die ik kreeg van vrienden die ook in het Leuvense trouwen. Groetjes, Karlien 9/08/08
|
|
Liv
15-9-2007
|
27-8-2007 20:35:33
In Holsbeek is ook een mooie zaal: Salons Chartreuse. Wij zijn naar deze zaal gaan kijken, maar hebben uiteindelijk een andere zaal moeten zoeken omdat er 15sept al een trouwfeest plaatsvindt.
Mijn trouwkleed heb ik gevonden bij Linx in Leuven. Deze winkel is toch wel duurder dan ergens anders denk ik. Hoorde ik ook pas als mijn kleed al besteld was, maar ben er wel blij mee dat ik zo snel iets vond :)
|
|
Karlien
9-8-2009
|
28-8-2007 17:32:22
Wij zijn aan een prachtige zaal geraakt via de traiteur 'de Waaiberg' misschien kan je daar eens vragen in welke zalen zij al trouwfeesten hebben gedaan. Het voordeel van met De Waaiberg te werken is dat je volledig vrij bent over de invulling (van klassiek tot orgineel eten, van goedkoop naar heel duur - ze doen wat jij vraagt en staan overal open voor).
Mijn trouwkleed komt van bij Linx, maar ik heb het in de solden gekocht aan 50% . Je kan eens vragen of ze deze winter ook nog solden doen (is dan wel uit de collectie van 2006). Of vragen of ze het op gebied van timing nog haalbaar is als je wacht tot de solden van juli 2008 (collectie 2007), want er moet nog heel wat versteld worden aan het kleed, maar het moet wel niet meer besteld worden, wat wel is als je het niet in solden koopt.
Hopelijk ben je er iets mee. Als je je e-mail adres geeft, stuur ik je een Excel met zalen uit de buurt.
Succes,
Karlien
|
|
Annelies
6-9-2008
|
28-8-2007 23:20:45
Hoi, Wij zijn de volgende zalen gaan bezoeken: Hof ten As (Melsbroek) Camargue (Korbeek-Dijle) Bertembos (Bertem) Hof van Welde (Nossegem) Gasthof Ter Venne (Langdorp) Andere zalen zijn nog: Faculty Club (Leuven) Berkenhof (Bierbeek) Salons Chartreuse (Holsbeek) Wij trouwen ook in september 2008 en hebben voor Bertembos gekozen omwille van de goede prijs-kwaliteit verhouding en de mooie ligging (in (t groen). Het was ook de enige zaal waar we zelf reeds naar een huwelijksfeest geweest waren. Veel succes nog!
Groetjes, Annelies 06/09/2008
|
|
Wendy
2-8-2008
|
29-8-2007 21:26:32
Hallo
Wij trouwen op 02/08/2008 en hebben gekozen voor Gasthof Ter Venne in Langdorp. Mijn zus haar feest was daar en dat was heeel goed meegevallen! Superlekker en meer dan voldoende voor iedereen!
Groetjes
Wendy
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|