Terug naar overzicht
heeft die feestzaal een website?grts
Proficiat met het vastleggen van de data!Ik moet zeggen: goeie keuze; het is een hele fijne zaal! En lekker van eten ook!
http://www.traiteurluc.be Barbara, met hoeveel zul je op je feest zijn? Want ik had ook ooit geïnformeerd, maar gelijk geen reactie gekregen. Nu, t was toch te ver eigenlijk hoor, maar op de site zag het er wel heel gezellig uit!
wij zullen ergens tussen de 100 en de 150 man zitten. 150 was een maximum voor daar dacht ik! Het is er idd héél gezellig, speciaal eigenlijk, je kan het niet vergelijken met iets anders! ik denk dat je traiteur luc het best kan bereiken via gsm, hij is een drukbezette man!maar wel een héél lieve en vriendelijke! ik kijk er allezinds al naar uit om mijn feest te geven:-)groetjes
Hallo Barbara,Wij geven ook ons trouwfeest in casa toscana maar dan op 19 juli 2008. Wij zijn al 1 maal gaan kijken maar moeten nog terug om het menu te bespreken. Als je wil ag je me altijd mailen, we kunnen dan een beetje ideetjes uitwisselen. vandenberghe.saar@hotmail.com.GroetjesSaar19/07/08