Terug naar overzicht
hey,wij hebben daar ons personeelsfeest gehad. het is een mooie en gezellige zaal en het eten was er ook goed.Kathleenwww.dirkenkathleen.bruiloftsite.nl
hey, ik ben ook volop aant zoeken naar een feestzaal,maar is ni gemakkelijk, zo was ik terechtgekomen op zaal nilania, maar hij sprak mij niet meteen aan! had jij nog andere zalen in gedachten?grts,sofie
Hey Sofieonze andere zalen waren Familia in Nijlen, maar daar was een mooie en gezellige tuin aan en ik had wat bang dat de mensen die dan buiten zouden gaan roken niet meer binnen zouden komen. We dachten ook nog aan Aldhem hotel in Herentals of de Vlasschaard in Hulshout maar de datum was niet meer vrij
Hoi Liesbeth,een zeer mooie zaal in de buurt is het Daemshof in Noorderwijk (Herentals). De tuin is er zeer mooi, het eten is verfijnd, vooral het dessertenbuffet! Wij zijn er al verschillende keren naar toe geweest en altijd dik in orde!Peter en Saartje
Hey Peter en SaartjeWij zijn vorige week naar een trouwfeest van mijn neef daar naartoe moeten gaan. het was er inderdaad in orde, maar we kunnen nu toch niet dezelfde zaal nemen.Maar toch bedanktLiesbeth
heywij geven over 2 weken ons troyuwfeest daar op 8 september. ik heb ovr deze zaal enorme positieve commentaar gehoord. En is ook schappelijk van prijs hegroetjes tess
Ik ben er al naar twee feesten geweest ( wel geen trouwfeesten ) en het eten was echt heeeeeeeeeeeel lekker. Wij hebben hier zelf niet gekozen omdat we ons budget wat in de gaten wilden houden, maar het is zeker een aanrader