Terug naar overzicht
Hallo,Ik zit ook met dit probleem. Wel regio Gent Oudenaarde. Mijn kleed heeft zeer veel pareltjes en ben bang dat het er slecht zal uit komen. Ik weet dus ook niet waar naartoe.Helga
hey,waarom proberen jullie je kleed niet zelf te wassen? Tegen mij hebben die van de bruidswinkel gezegd dat ik het zelf kon wassen op 30°. Ik moest het binnenste buiten draaien, in een groot dekbedovertrek steken, en dan in het wasmachine duwen. Niet laten zwieren. En daarna ergens ophangen tegen een groot laken. Dat dekbedovertrek heeft bij mij niet zo veel geholpen, dus heb ik mijn kleed nog eens het wasmachine gestoken en het is er heel proper uitgekomen. En ik had ook heel veel pareltjes maar ze zitten er nog allemaal op.groetjes wendy
Hey,ik heb mijn jurk laten reinigen in Gent in een kleine droogkuis. Ik had nogal een ingewikkelde jurk van Linea en was er niet echt gerust in, maar zelf wassen wilde ik zeker niet riskeren. Het heeft mij € 95 gekost, serieus wat geld, maar het kleed was terug als nieuw. Er zaten geen parels op, dus daarover kan ik niet oordelen. Bel gewoon eens rond en vraag prijzen en referenties, of vraag aan de winkel waar je je kleed gekocht hebt of zij je kunnen doorverwijzen.Groetjes,Lieve
Hallo, ik heb van een collega van mij gehoord dat ze haar trouwjurk gewassen heeft in een donsovertrek, een programma voor fijne stoffen en laten zwieren op halve kracht, volgens haar zag haar jurk er nog frisser uit dan toen ze hem uit de winkel meekreeg, veel succes ermee
zouden die parels er echt niet af gaat ..heb er beetje bang voor ..