TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
SOFIE
7-6-2008
|
27-8-2007 21:55:29
hallo, wij hadden ook graag iemand gevonden om te komen laten zingen in de kerk; dat heeft toch iets é!! Ik heb er enkele gevonden op internet, maar ben wel verschoten van de prijs! ca. 300 euro, maar hebben nog een jaartje om te sparen é!! grts, Sofie
|
|
lien
16-2-2008
|
27-8-2007 22:10:01
Mijn verloofde, David, is pianist en samen met zijn muziekpartner Koen brengen zij al jaren prachtige muziek op trouwmissen... Je kan hen terugvinden op www.davidenkoen.net Ik vind het zelf vreselijk jammer dat ik hen niet kan vragen voor onze trouw aangezien David die dag een andere functie te vervullen heeft :-) Succes ermee! Lien, 16.02.2008
|
|
Ilse
|
28-8-2007 8:50:32
Dag Annelies,
Ik weet niet juist wat je in gedachten hebt, maar als je iets origineels witl kan je altijd eens kijken op www.yune.be !
Groetjes,
Ilse
|
|
Sarah
15-9-2007
|
28-8-2007 8:52:38
Hey annelies
Wij hebben Amantes genomen, als je hun demo's op de website beluisterd ben je direct verkocht. Ze zingen prachtig !
Hier hun website http://www.amantes.be
Ik denk dat ze van Hove afkomstig zijn, maar ze komen ook naar st niklaas, waar wij trouwen, dus dat zal wel geen probleem zijn.
Groetjes
Sarah 15*09*07
|
|
Katrien
9-8-2008
|
28-8-2007 8:56:10
Hey,
Wij hebben de muziekgroep Noria gevraagd (www.muziekgroepnoria.be ). Ze klinken echt hemels en ze gaan naar zowat overal in het land. Ze zijn met 4 en vragen 300€ alles inbegrepen.
Groetjes, Katrien
Groet
|
|
Annelies
4-7-2008
|
28-8-2007 21:02:46
Hallo allemaal
Bedankt voor de reacties! Inderdaad het is niet zo goedkoop... nog een beetje sparen zeker.
Groetjes Annelies
|
|
Els
22-9-2007
|
29-8-2007 15:56:58
Wij hebben Ludo & Babette (zang + akoestische gitaar) Ze vragen €150 en voor ons komt er nog €40 verplaatsing bij omdat ze van Limburg naar Affligem komen. Ik ben vorige week gaan luisteren naar een repetitie en kan op mijn beide oortjes slapen ;-)
Els 22/09/07
|
|
Annelies
4-7-2008
|
29-8-2007 22:10:33
En waar kan ik Ludo en Babette bereiken? Hebben die een site of kan je mij een e-mailadres geven? Dan kan ik iedereen is overlopen en de beste eruit halen. Bedankt!
Annelies
|
|
sanderijn
|
30-8-2007 10:08:23
Beste Annelies, ik ben zelf professioneel violiste en speel regelmatig in alle soorten bezettingen (van strijkkwartet tot viool-cello) in trouwmissen. Je kan me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
ilse
|
30-8-2007 23:09:43
Hallo Annelies! Wat toevallig. Ik ben van DIEST. Heb verleden jaar nog een mis mogen zingen in de baseliek van Scherpenheuvel! Best wel speciaal.. Een vriend van mij en ik zingen en spelen beide op de gitaar. Steve (vriend) speelt sinds kort ook al wat liedjes op de piano.
We hebben demo's! Als je eens iets wilt horen?! Of misschien kennen we elkaar wel van ziens?
Reageren kan op juf_bliss@hotmail.com
Groetjes en hopelijk tot hoors! Ik kan je alvast zeggen dat wij geen 300 euro kosten!!
|
|
Vanessa
|
1-9-2007 11:19:01
Wij, zangeres en pianist, verzorgen ook al enige tijd huwelijksvierignen.
neem gerust contact op: vanessa.loncke@telenet.be
Bezetting: piano & zang
|
|
Tom
|
3-9-2007 16:50:28
Dag Annelies
Op www.wijtrouwen.com/huwelijksorkesten vind je ook een aantal voorstellen. Je kunt er ook presentaties bekijken, beluisteren etc. Contacteer me gerust voor een vrijblijvende offerte!
Vriendelijke groeten, Tom 0485 / 68 12 85 tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
Wouter
|
3-9-2007 16:59:10
Hey Annelies
Wij zijn Duas, een akoestische groep uit Ham/Leopoldsburg. We spelen regelmatig live muziek tijdens huwelijksmissen, altijd tevreden koppels! We spelen ook verzoeknummers. We vragen 165euro voor het optreden, inclusief eigen geluidsmateriaal.
meer info/muziek/referenties: www.duas.be
Mvg
Wouter Duas
|
|
Wouter
|
3-9-2007 16:59:22
Hey Annelies
Wij zijn Duas, een akoestische groep uit Ham/Leopoldsburg. We spelen regelmatig live muziek tijdens huwelijksmissen, altijd tevreden koppels! We spelen ook verzoeknummers. We vragen 165euro voor het optreden, inclusief eigen geluidsmateriaal.
meer info/muziek/referenties: www.duas.be
Mvg
Wouter Duas
|
|
Katia
|
7-9-2007 17:36:23
Lieve Annelies,
neem zeker een kijkje op www.everyoneweb.com/softkiss , oftewel een duo van soul en angelachtige stemmen voor een aardige prijs!
Hopelijk tot binnenkort!
Groetjes,
Katia Soft Kiss
|
|
marleen
|
|
|
katia
|
20-9-2007 15:55:08
hallo neem es een kijkje op onze website ik ben katia zangeres van akoestisch duo k's double track reeds 20 jaar ervaring in huwelijksmissen en optredens wij passen ons aan aan jullie wensen www.ks-closed.com pagina k's double track
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
25-10-2007 10:11:56
Hey Annelies,
Hou je van muziek met soul? Ga dan een sluisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Jozefien Sings jozefiendefeyter@hotmail.com
Voor meer info mag je me altijd mailen. Groetjes en veel succes met de voorbereidingen :-)
|
|
Tamara & Davy
|
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|