Terug naar overzicht
Hallo SOFIE,Wij betalen 150u voor 3u aanwezigheid en àlle voorbereidingen. Hij vraagt 50 euro per overuur. Aan hem kun je ook vragen om voor wagens, ringkussentjes, duiven, rode loper, ... te zorgen en dan betaal je aan hem die bijkomende kosten.GroetjesSofie
bedankt sofie, wanneer trouwen jullie, en in welke streek?Waar heb je die gevonden? grts, sofie
Wij betalen 125 euro en hij komt zo rond 12u30 omdat mijn aanstaande mij dan komt halen. hij blijft tot en met de receptie. (Wij trouwen in Rumbeke- Roeselare)Groetjes Anneleen
de onze vraagt 100 Euro.... hij komt een uurtje voor de misviering en blijft tot de receptie....hij zorgt ook voor bvb voor paraplu's....Hij is afkomstig van eksaarde (lochristi)groetjesellen
Wij betalen 125 euro voor 3 uur en 25euro extra per bijkomend uur.Het zou echt wel in orde zijn, heb ik van horen zeggen. Er zijn bij ons enkele mensen van de suite niet goed te been (ten gevolge van herseninfarct), vandaar is het wel heel handig om dan op iemand te kunnen rekenen die hen kan bijstaan/begeleiden als het nodig is. Dat geld maakt me niet uit, als die mensen zich maar goed voelen op die dag! groetjes,Ann
Wij betalen €150 voor een halve dag; van 's middags tot op de receptie.Els22/09/07