Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

oktoberbruidjes

28-8-2007 12:17:38
Hey Oktoberbruidjes,

't komt dichterbij hé ... Eigenlijk moeten we nog veel doen ;-) Maar ben al blij dat mijn ventje sinds zaterdag zijn kostuum heeft, da's toch één van de belangrijkst zaken. Voor de rest denk ik soms dat sommigen die trouwen binnen een jaar al meer gedaan hebben dan mijn vriend en ik, maar we gaan ons niet laten opjagen. Alles zal wel in orde komen, niet? We moeten wel dringend werk maken van ringen, vervoer, notaris, bloemen, versiering, misviering, ... Het lijkt wel of al onze vrije tijd in 'trouworganiseren' gaat. Hoe ver staan jullie? Ook nog heel wat te doen?

En met zo een slechte zomer, kan het niet anders dan een prachtige nazomer/herfst worden, hé ;-)

Elke
13/10/07

Elke
13-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 380

Mieke
13-10-2007
 Meld misbruik28-8-2007 13:52:25

nog 46 dagen voor mij en ik moet nog een gesprekje hebben met de priester, de traiteur, het restaurant s'middags en ben nog op zoek naar 4 suitewagens. Dus ja, het zijn drukke tijden en je bent niet de enige die van wat last-minute werk houdt.
En wat dat mooie weer betreft: zo denk ik er ook over ;-)

Kristien
27-10-2007
 Meld misbruik28-8-2007 14:33:53

Jawel, 't komt dichterbij! Ik kom nu al een aantal maanden kijken op dit forum en ik vond dat het nu wel de moment was om even te reageren...wij trouwen namelijk op 27 oktober 2007 in Mechelen. Ook wij hebben nog wel wat te doen: het belangrijkste voor ons is momenteel de uitnodiging! Ik wil deze volgende week buiten hebben maar mijn vriend is er nog niet aan begonnen...ik ben eens benieuwd! Voor de rest hebben we nog een aantal zaken te regelen: ringen, misviering gaan voorleggen, zaalversiering, bloemen en nog zo van die dingen! Komt wel allemaal in orde!

Veel succes er nog mee!

Els
10-10-2007
 Meld misbruik28-8-2007 16:05:28

Hey,

Ik trouw zelf op 06/10/07 en het begint inderdaad te kriebelen. Nog enkele kleinigheden doen. We komen er wel.
Wat het weer betreft stem ik in. Oktober kan en mag niet anders dan mooi nazomerweer worden.

Veel liefs,
Els

nicky
30-9-2007
 Meld misbruik28-8-2007 16:12:17

wij trouwen op 30 september, 32 dagen te gaan en nog zoveel te doen.
het probleem is dat ik alles zo rap mogelijk in orde wil maar dat iedereen op zich laat wachten. ik blijf achter iedereen zijn gat aanzitten (zaal, priester, ...) want het is wel mijn dag he. maar als ik dan de telefoon wil nemen voor het zoveelste telefoontje van komop nu ben ik wel beschaamd...
hopelijk gaat het bij jullie beter

veel succes

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik28-8-2007 16:50:12

@ Nicky

ik heb zoveel keer naar de drukker gebeld voor onze uitnodigingen dat ik schrik had in een 'bridzilla' of 'bride from hell' te veranderen... Maar ik moest en ik zou die uitnodiging op tijd hebben om te kunnen versturen ...

Elke
13/10/07

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik28-8-2007 17:31:14

Hier nog 60 dagen op de teller tot 27/10/2007. Alles gaat eigenlijk vrij rustig, we zitten nog niet in organisatie-paniek, het enige wat momenteel op zich laat wachten -en wel hoogdringend wordt- zijn de uitnodigingen, maar de drukker die wij willen is pas in september weer open en dan weten weof we de uitnodiging kunnen nemen die we willen.

Groetjes!

Lies

Riet
27-10-2007
 Meld misbruik28-8-2007 19:07:20

Hoi,

Ik sta ervan versteld dat 27 oktober blijkbaar toch nog een populaire trouwdatum is! Toen mijn vriend en ik deze datum kozen was dat uit puur praktische overwegingen voor ons persoonlijk, maar toen we dit weekend onze aankondigingen bij de drukker gingen afhalen, zeiden ze daar dat ze voor 3 koppels de uitnodigingen voor diezelfde dag hadden gemaakt!
Wat ik me afvroeg, bruidjes van 27 oktober, wanneer gaan bij jullie de uitnodigingen op de post? Wij hadden gedacht ze in het weekend van 15 september in de brievenbus te doen..

Succes allemaal!

Riet
xxx

katleen
27-10-2007
 Meld misbruik29-8-2007 8:31:27

Hallo,
wij trouwen ook op 27 oktober, en er nog wel wat zaken die we moeten regelen zoals openingsdans, keuze muziek in kerk, bruidsboeket, ... . In september gaan we verhuizen, dus hebben we ervoor gezorgd dat de meest voorbereidingen nu al achter de rug zijn.
Onze uitnodigingen liggen al klaar. We hebben er al een deel afgegeven; aan de ouders en grootouders en de nabije familie. In de loop van deze week gaan we er nog een aantal persoonlijk afgeven, en de rest sturen we volgende week op per post. Dit is mss een beetje vroeg, maar de uitnodigingen liggen klaar dus waarom ook niet.
Ik ben in ieder geval al aan het aftellen, maar eerst hebben we nog een drukke maand september voor de boeg (behangen en dergelijke)

Nog veel succes met de voorbereidingen.

Katleen
27/10

Veronique
13-10-2007
 Meld misbruik29-8-2007 9:28:29

Hier is 13 oktober de grote dag. Net de laatste hand aan het leggen aan het uitnodigingen en die moeten dit weekend toch de deur uit raken.

Mijn toekomstige heeft weinig tijd waardoor het meeste op mijn schouders terecht komt zo ongeveer (wil het eigenlijk ook niet anders).

Vanavond komt de priester langs en het boekje is slechts 70% af en zo...ik heb het gevoel dat ik dringend een paar maand extra nodig heb. Ook al omdat ik geen verlof genomen heb en dat zich toch laat voelen.

Aan de andere kant, eens het een perfecte dag zal zijn (hoop ik nog steeds op, weergoden moeten wel meehelpen dan), zal het zeker al deze moeite waard geweest zijn.

Alles is zowat half geregeld, nu moet dit nog het hele worden.

Greet,z
Nickie

carline
1-9-2007
 Meld misbruik29-8-2007 14:21:24

Meisjes!

Tom en ik trouwen op 6 oktober en wij zitten dus ook volop in de voorbereidingen. De meeste dingen zijn achter de rug maar nu moet je alles gaan "bespreken": opnieuw een afspraak maken met het restaurant, de ceremoniemeester, de fotograaf, de pastoor, de DJ, etc... Dan begin je eindelijk een goed totaalbeeld te krijgen.

Op dit moment ben ik eigenlijk het meest opgejaagd over het feit wie dat er gaat komen en wie niet. Je weet het, hè! Je verstuurt je uitnodigingen goed op tijd (6 aug) en je zet er een deadline op (vóór 15 september bevestigen). En toch weet je dat je de helft van de mensen op 15 september ZELF zal moeten bellen om te vragen of ze nu komen of niet. Is de respons tot nu toe bij jullie ook aan de lage kant hoewel je weet dat de meesten gaan komen?

Groetjes,
Carline 06/10/2007

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik29-8-2007 17:47:35

ik ben ook een oktoberbruidje maar dan één voor volgend jaar! ik ben dit WE ten huwelijk gevraagd en we vonden de herst eigelijk veel romantischer dan de zomer en zo hebben we ook wat meer tijd om voor te bereiden. Het verwondert me dat er zoveel oktoberbruidjes zijn!Het maakt me er attent op dat ik beter niet te lag wacht met mijn zaal. Ik dacht dat ik het op het gemak kon doen, maar niets is minder waar...

Maartje
13-10-2007
 Meld misbruik29-8-2007 20:30:03

Hoi iedereen,

Wij trouwen 13 oktober. Dit weekend gaan we kleedjes kopen voor de bruidskindjes. Verder moeten we nog kleine dingen doen zoals bloemen bespreken met bloemist, gastenboek kopen, bedankjes uitzoeken, misboekjes laten kopieren.
De laatste tijd hebben we veel energie gestoken in de voorbereidingen. Ik ben blij dat ik nu wat meer ruimte krijg, want anders ben ik een echte stresskip ;-) .

Veel succes nog met de voorbereidingen voor de andere oktoberbruidjes.

Maartje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...