TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
15-9-2007
|
28-8-2007 15:46:02
Hey Jurgen
Onze feest gaat door in Hof van Keulen, dat was eigenlijk de enige zaal waar we ons echt héél goed bij voelen + ook heel lekker van eten.
Voor de rest is het ni veel soeps vind ik in het waasland, buiten de Lozen Boer in Lochristi.
In antwerpen is er zaal Barcelona die ook heel goed is , aan de kaaien.
Succes !!
Sarah 15*09*07
|
|
Nicolas
|
28-8-2007 16:34:19
Hey Jurgen,
ben er zelf enkel als gast uitgenodigd, maar was danig onder de indruk, goeie service, mooie lokatie: www.feestzaalscala.be in Beveren, achter het station! in theaterstijl!
Succes
Petra
|
|
Nicolas
|
28-8-2007 16:34:27
Hey Jurgen,
ben er zelf enkel als gast uitgenodigd, maar was danig onder de indruk, goeie service, mooie lokatie: www.feestzaalscala.be in Beveren, achter het station! in theaterstijl!
Succes
Petra
|
|
Caroline
15-9-2007
|
28-8-2007 17:31:32
Hoi, Wij trouwen in Tybeert in Daknam... tot nu toe zijn wij er supercontent van! Het eten is er fantastisch lekker en de eigenaar is heel professioneel. Misschien kan je hen eens contacteren?! Groetjes Caroline
|
|
LEEN
6-9-2008
|
28-8-2007 18:23:08
hoor eens bij outfort in hoboken heel knappe en geen dure lokatie of in salons luithagen
|
|
sofie
22-7-2006
|
28-8-2007 19:38:07
Hallo,
wij zijn vorig jaar getrouwd in feestzaal Scala te Beveren! Een prachtige lokatie en zéér professionele mensen en bediening! Al zeg ik het zelf, dit vind ik nog altijd het allermooiste trouwfeest ooit (al is het dan van mezelf)
Ik weet wel dat die in de zomermaanden snel zijn volgeboekt. Wij hadden nog maar tussen enkele data keuze en hebben onze trouwdatum daaraan aangepast.
Zéker eens informeren!
Groetjes, Sofie
|
|
Veerle
18-7-2007
|
28-8-2007 22:31:34
Hey!
Wij hebben 18 augustus ons feest gevierd in 't Schaliënhuys te Temse! Dat is een gerenoveerde hoeve met prachtoge binnentuin. Ze zijn heel betaalbaar, supervriendelijk, doen werkelijk alles om aan je wensen te voldoen,... Een échte aanrader! Kijk alvast eens op http://users.skynet.be/schalienhuys !!
Veel succes!
Veerle
|
|
Guy
|
31-10-2007 16:52:49
he hallo, Kijk eens naar zilte zoen www.ziltezoen.be zeer lekker gegeten en een toplocatie,groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|