Terug naar overzicht
Dag Sofie,Twee jaar geleden is een vriendin van mij daar getrouwd. Ik kan je zeggen dat het feest echt 'af' was: lekker eten (zeker het dessertenbuffet!), zaal was mooi versierd, mooie tuin om de receptie te doen. Het was daar dik in orde.Hanne
Sofie,wij hebben het geluk gehad al verschillende keren in 't Daemshof naar een feest te mogen gaan. Het is daar bij ons nog nooit tegengevallen. Het eten is echt super verzorgd, het dessertenbuffet dat ze daar serveren zie je nergens en hoe het komt weet ik niet maar de dansfeesten in 't Daemshof zijn altijd vollen bak ambiance!!Volgens ons is dit echt de beste zaal uit de regio. Je hoeft echt geen schrik te hebben om er naar toe te gaan, de bediening is er bovendien ontspannen en losgroetjes en veel succes,Peter en Saartje
Hoi sofie,Wij zijn op 25/08 getrouwd in het Daemshof... ik kan het in 1 woord samenvatten... PRACHTIG! maar dan ook werkelijk ALLES. De zaal, de tuin, het eten, de bediening, de service, noem maar op...Nu kunnen we echt wel zeggen dat 25/08 een sprookje was voor ons.. en het Daemshof heeft daar een grote rol in gespeeld, echt waar.Laat maar iets weten als je graag nog info hebt!groetjes en succes,Antoniettaemail: rovitusoantonietta@hotmail.comreeds 19dagen getrouwd :-)