Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Le Chapeau - Antwerpen

29-8-2007 9:22:14
Hallo! Ik ben enkele weken geleden een bruidsjurk gaan kiezen bij Le Chapeau en na alle negatieve berichten hier was ik natuurlijk al een beetje zenuwachtig. Maar ik ben er echt goed ontvangen, de verkoopster was heel vriendelijk, ik heb rustig kunnen passen, we hebben bij momenten zelfs heel hard gelachen,... kortom, ik heb er heel hard van genoten. En ik heb een droom van een jurk gevonden. Wat de dure retouches betreft: ik werd er eerlijk over ingelicht dat het een fragiel stofje is, dat ze er wel wat werk aan zouden hebben en dat het dus iets duurder kon uitvallen dan normaal. Dus daar ook geen probleem. Misschien hangt het er wel een beetje vanaf welke verkoopster je treft, maar wij hadden in elk geval geluk dan.

Wat mij betreft: chapeau, le Chapeau!

Greet
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1311

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik29-8-2007 12:11:15

hey
mijn jurk komt ook van Le Chapeau, en ik ben er erg tevreden over.

Els
27-9-2008
 Meld misbruik29-8-2007 12:55:01

Hallo,
Ik heb vijf jaar geleden mijn suitekleed daar gekocht en ik was er absoluut niet tevreden over.Vooreerst hebben ze mij de verkeerde maat bezorgd en aangezien het de laatste was, moest ik die wel nemen. Toen ik na 4 pasbeurten (ik moest telkens terugkomen omdat ze weer iets mis hadden gedaan) ben ik pas de laatste dag voor het huwelijk van mijn zus mijn kleed kunnen gaan halen.
Bleek dat ze weer iets fout hadden gedaan. Een bandje dat schuin over mijn rug liep, hadden ze recht naar beneden gezet, waardoor heel het kleed scheefgetrokken werd. Dan hebben ze dat natuurlijk daar direct recht moeten zetten. En dan durfden ze mij de rekening van de retouches voor te schotelen die ik natuurlijk niet betaald heb.
Dus die winkel is de laatste waar ik mijn trouwkleed ga halen.

Hopelijk heb jij meer succes! Ik duim hoor.

groetjes

Patricia
15-12-2007
 Meld misbruik30-8-2007 19:02:24

Dames,

Omdat het niet altijd negatief moet zijn...
Mijn zus is 5 jaar geleden getrouwd en mijn kleed kwam van bij le chapeau.. op 3 weken tijd hebben ze op maat (ik had maat 58) voor mij een kleed gemaakt...
Nu komt mijn trouwkleed ook van bij hun.. ik heb toen ik ging kiezen, 4 u bij hun gezeten en mij heel goed geamuseerd...
Mijn getuigen hun kleedjes komen ook van bij hun...
Ik wil dit gewoon maar zeggen dat ik het spijtig vind dat er zoveel negatieve reclame komt over die winkel terwijl het niet altijd zo is..
dus hier mijn positief verhaal...

gr
Patricia

Ps: Ik mag binnen 2 weken mijn kleed voor de eerste keer gaan passen....

Ilona
24-5-2008
 Meld misbruik31-8-2007 10:07:55

twee berichten op één dag om le chapeau in de hemel te prijzen?? De vorige geeft tenminste nog toe dat ze in de winkel werkt. Tot nu toe had ik de indruk dat de meeste reacties hier echt waren, maar als de winkels zich hier gaan komen moeien (en niet gewoon meelezen), dan gaan er hier gewoon meer positieve reacties komen die "fake" zijn, en van die mensen zelf komen. Andere negatieve zijn misschien even fake en zullen van een concurrent komen.
Nogmaals, tot nu toe had ik de indruk dat de reacties die hier verschenen echt waar waren. Het is niet aan le chapeau om dit te komen verpesten. Straks kunnen we niets meer geloven.

Greet
19-7-2008
 Meld misbruik31-8-2007 12:30:53

Wees gerust, het berichtje was niet fake en je hoeft daaromtrent geen twijfel te zaaien: ik heb genoten van mijn dagje shoppen bij le chapeau... Misschien viel het voor andere mensen minder goed mee, dat wil ik zeker niet ontkennen. En nee, ik werk niet voor Le Chapeau, zeker niet!

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik2-9-2007 11:09:59

Hey,

Ik heb helemaal geen ervaring met Le Chapeau, mijn kleed is besteld bij Maxim's Couture in Mechelen. Ik wil hier toch even op reageren, omdat daar alle retouches gratis zijn, voor om het even welk kleedje, en de prijs van het kleed gaat er ook niet door omhoog om te compenseren (heb het kleed oorspronkelijk in een andere winkel gepast, waar het dezelfde prijs was). In die andere winkel plakten ze ook meteen een prijs op eventuele retouches (50 euro per keer, wat er ook moet gebeuren dacht ik). Hebben ze je niet kunnen zeggen hoeveel die eventuele "duurdere" retouches dan zouden kosten? Ik wil hen zeker niet afbreken, ik heb er hier zowel negatief als positief over gehoord, en kan me zeker inbeelden dat het bij jou heel erg is meegevallen, en je er een goed gevoel aan overhoudt. Maar als ik je verhaal las, vond ik dat zo'n vage uitleg van die retouches, en het zou wel heel jammer zijn moest je positieve ervaring uiteindelijk tegenvallen voor zoiets... 't Is maar een tip he.

Veel succes nog en groetjes,

Tania

Patricia
15-12-2007
 Meld misbruik2-9-2007 17:11:50

aan Ilona,

Ik werk ook niet bij le chapeau... En ik ben beledigd dat je zo een dingen schrijft.. Het is een goede winkel en ik zal hem blijven aanprijzen...
Ik zit al sinds Januari op dit forum dus het is vrij duidelijk dat het niet vanuit le chapeau is dat ik berichtjes post. Ik kan er gewoon niet tegen als iets dat voor mij een zeer goede ervaring was zo wordt afgebroken.. ik vind dat niet eerlijk.

gr
Patricia
15/12/2007

Ilona
24-5-2008
 Meld misbruik3-9-2007 16:16:30

Je moet helemaal niet beledigd zijn... Natuurlijk zijn er mensen tevreden en andere ontevreden. Anders zou de winkel toch al lang niet meer bestaan????

Gewoon, da's het doel van een forum: iedereen blijft persoonlijk(!) z'n goede en slechte ervaringen delen met de anderen. Dan zijn we goed bezig.

Als winkels komen posten over zichzelf of over concurrenten gaan we de slechte kant op. Misschien was ik te naïef om te denken dat er hier geen winkels aanwezig waren (zie gebruiksvoorwaarden) en vandaar mijn geschokte reactie. Ik was echt boos dat ze voor reclame een forum zouden komen verpesten.

Ik was gewoon gealarmeerd over het feit dat er zo opeens een inhaalbeweging komt van le chapeau, twee reacties in één dag, waarvan er één dan nog zegt dat ze er werkt.

Ik heb ook al positieve reacties gemeld, en eens ik mijn kleed in handen heb, ga ik die ook vermelden. Het gaat me er vooral ook om dat deze pos & neg reacties naast mekaar kunnen staan, en niet elkaar tegenspreken. Als ik een feestzaal fantastisch vond, zal iemand anders die op hetzelfde feest was, het een afrader vinden, gewoon omdat smaken verschillen.

Logisch, niet?

Els
1-1-2008
 Meld misbruik31-10-2007 23:47:58

Hey hey! ik heb eens een vraag: ik ben ook bij Le Chapeau geweest, in Bree weliswaar, en daar koop je dus het kleed dat je in de winkel past: het gaat dus niet over pasjurken en er wordt dus geen kleed besteld en geleverd, speciaal voor jou. was dit bij jou ook zo? is dat meestal zo?

dankjewel!
Els

Els
1-1-2008
 Meld misbruik31-10-2007 23:48:04

Hey hey! ik heb eens een vraag: ik ben ook bij Le Chapeau geweest, in Bree weliswaar, en daar koop je dus het kleed dat je in de winkel past: het gaat dus niet over pasjurken en er wordt dus geen kleed besteld en geleverd, speciaal voor jou. was dit bij jou ook zo? is dat meestal zo?

dankjewel!
Els

Greet
19-7-2008
 Meld misbruik1-11-2007 19:52:30

Hey Els! Nee, bij mij was het wel degelijk een paskleed. Het eigenlijke kleed is nu in bestelling en mag ik dan in april een eerste keer gaan passen om af te spelden. Ik denk dat dit meestal zo is hoor, tenzij het kleedje einde collectie is misschien en ze op die manier willen plaats maken voor de nieuwe collectie?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info