TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
annemie
4-8-2007
|
29-8-2007 12:11:15
hey mijn jurk komt ook van Le Chapeau, en ik ben er erg tevreden over.
|
|
Els
27-9-2008
|
29-8-2007 12:55:01
Hallo, Ik heb vijf jaar geleden mijn suitekleed daar gekocht en ik was er absoluut niet tevreden over.Vooreerst hebben ze mij de verkeerde maat bezorgd en aangezien het de laatste was, moest ik die wel nemen. Toen ik na 4 pasbeurten (ik moest telkens terugkomen omdat ze weer iets mis hadden gedaan) ben ik pas de laatste dag voor het huwelijk van mijn zus mijn kleed kunnen gaan halen. Bleek dat ze weer iets fout hadden gedaan. Een bandje dat schuin over mijn rug liep, hadden ze recht naar beneden gezet, waardoor heel het kleed scheefgetrokken werd. Dan hebben ze dat natuurlijk daar direct recht moeten zetten. En dan durfden ze mij de rekening van de retouches voor te schotelen die ik natuurlijk niet betaald heb. Dus die winkel is de laatste waar ik mijn trouwkleed ga halen.
Hopelijk heb jij meer succes! Ik duim hoor.
groetjes
|
|
Patricia
15-12-2007
|
30-8-2007 19:02:24
Dames,
Omdat het niet altijd negatief moet zijn... Mijn zus is 5 jaar geleden getrouwd en mijn kleed kwam van bij le chapeau.. op 3 weken tijd hebben ze op maat (ik had maat 58) voor mij een kleed gemaakt... Nu komt mijn trouwkleed ook van bij hun.. ik heb toen ik ging kiezen, 4 u bij hun gezeten en mij heel goed geamuseerd... Mijn getuigen hun kleedjes komen ook van bij hun... Ik wil dit gewoon maar zeggen dat ik het spijtig vind dat er zoveel negatieve reclame komt over die winkel terwijl het niet altijd zo is.. dus hier mijn positief verhaal...
gr Patricia
Ps: Ik mag binnen 2 weken mijn kleed voor de eerste keer gaan passen....
|
|
Ilona
24-5-2008
|
31-8-2007 10:07:55
twee berichten op één dag om le chapeau in de hemel te prijzen?? De vorige geeft tenminste nog toe dat ze in de winkel werkt. Tot nu toe had ik de indruk dat de meeste reacties hier echt waren, maar als de winkels zich hier gaan komen moeien (en niet gewoon meelezen), dan gaan er hier gewoon meer positieve reacties komen die "fake" zijn, en van die mensen zelf komen. Andere negatieve zijn misschien even fake en zullen van een concurrent komen. Nogmaals, tot nu toe had ik de indruk dat de reacties die hier verschenen echt waar waren. Het is niet aan le chapeau om dit te komen verpesten. Straks kunnen we niets meer geloven.
|
|
Greet
19-7-2008
|
31-8-2007 12:30:53
Wees gerust, het berichtje was niet fake en je hoeft daaromtrent geen twijfel te zaaien: ik heb genoten van mijn dagje shoppen bij le chapeau... Misschien viel het voor andere mensen minder goed mee, dat wil ik zeker niet ontkennen. En nee, ik werk niet voor Le Chapeau, zeker niet!
|
|
Tania
3-5-2008
|
2-9-2007 11:09:59
Hey,
Ik heb helemaal geen ervaring met Le Chapeau, mijn kleed is besteld bij Maxim's Couture in Mechelen. Ik wil hier toch even op reageren, omdat daar alle retouches gratis zijn, voor om het even welk kleedje, en de prijs van het kleed gaat er ook niet door omhoog om te compenseren (heb het kleed oorspronkelijk in een andere winkel gepast, waar het dezelfde prijs was). In die andere winkel plakten ze ook meteen een prijs op eventuele retouches (50 euro per keer, wat er ook moet gebeuren dacht ik). Hebben ze je niet kunnen zeggen hoeveel die eventuele "duurdere" retouches dan zouden kosten? Ik wil hen zeker niet afbreken, ik heb er hier zowel negatief als positief over gehoord, en kan me zeker inbeelden dat het bij jou heel erg is meegevallen, en je er een goed gevoel aan overhoudt. Maar als ik je verhaal las, vond ik dat zo'n vage uitleg van die retouches, en het zou wel heel jammer zijn moest je positieve ervaring uiteindelijk tegenvallen voor zoiets... 't Is maar een tip he.
Veel succes nog en groetjes,
Tania
|
|
Patricia
15-12-2007
|
2-9-2007 17:11:50
aan Ilona,
Ik werk ook niet bij le chapeau... En ik ben beledigd dat je zo een dingen schrijft.. Het is een goede winkel en ik zal hem blijven aanprijzen... Ik zit al sinds Januari op dit forum dus het is vrij duidelijk dat het niet vanuit le chapeau is dat ik berichtjes post. Ik kan er gewoon niet tegen als iets dat voor mij een zeer goede ervaring was zo wordt afgebroken.. ik vind dat niet eerlijk.
gr Patricia 15/12/2007
|
|
Ilona
24-5-2008
|
3-9-2007 16:16:30
Je moet helemaal niet beledigd zijn... Natuurlijk zijn er mensen tevreden en andere ontevreden. Anders zou de winkel toch al lang niet meer bestaan????
Gewoon, da's het doel van een forum: iedereen blijft persoonlijk(!) z'n goede en slechte ervaringen delen met de anderen. Dan zijn we goed bezig.
Als winkels komen posten over zichzelf of over concurrenten gaan we de slechte kant op. Misschien was ik te naïef om te denken dat er hier geen winkels aanwezig waren (zie gebruiksvoorwaarden) en vandaar mijn geschokte reactie. Ik was echt boos dat ze voor reclame een forum zouden komen verpesten.
Ik was gewoon gealarmeerd over het feit dat er zo opeens een inhaalbeweging komt van le chapeau, twee reacties in één dag, waarvan er één dan nog zegt dat ze er werkt.
Ik heb ook al positieve reacties gemeld, en eens ik mijn kleed in handen heb, ga ik die ook vermelden. Het gaat me er vooral ook om dat deze pos & neg reacties naast mekaar kunnen staan, en niet elkaar tegenspreken. Als ik een feestzaal fantastisch vond, zal iemand anders die op hetzelfde feest was, het een afrader vinden, gewoon omdat smaken verschillen.
Logisch, niet?
|
|
Els
1-1-2008
|
31-10-2007 23:47:58
Hey hey! ik heb eens een vraag: ik ben ook bij Le Chapeau geweest, in Bree weliswaar, en daar koop je dus het kleed dat je in de winkel past: het gaat dus niet over pasjurken en er wordt dus geen kleed besteld en geleverd, speciaal voor jou. was dit bij jou ook zo? is dat meestal zo?
dankjewel! Els
|
|
Els
1-1-2008
|
31-10-2007 23:48:04
Hey hey! ik heb eens een vraag: ik ben ook bij Le Chapeau geweest, in Bree weliswaar, en daar koop je dus het kleed dat je in de winkel past: het gaat dus niet over pasjurken en er wordt dus geen kleed besteld en geleverd, speciaal voor jou. was dit bij jou ook zo? is dat meestal zo?
dankjewel! Els
|
|
Greet
19-7-2008
|
1-11-2007 19:52:30
Hey Els! Nee, bij mij was het wel degelijk een paskleed. Het eigenlijke kleed is nu in bestelling en mag ik dan in april een eerste keer gaan passen om af te spelden. Ik denk dat dit meestal zo is hoor, tenzij het kleedje einde collectie is misschien en ze op die manier willen plaats maken voor de nieuwe collectie?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|