Terug naar overzicht
Inderdaad, een feest staat of valt met een goede DJ mèt ervaring, vooral voor trouwfeesten.je kan altijd eens contact nemen met Rickybibi77@hotmail.com
Vooral goede afspraken maken met de dj, een goede communicatie is het begin.Ik draaide al meerdere feesten in groot liercheers, dj LeBart
Hallo Sigrid,Hij komt wel uit Leuven : DJ Big Daddy. Je kan hem eens mailen op hout1234@hotmail. Mogelijk is hij nog vrij, wie weet ?Mvg
---
Hallo,www.djmarc.be . Hier gratis infoAlle muziek. Vaste prijs.Standaard lichtinstallatie.Samen playlist opstellen
Wij zijn vorig jaar getrouwd en hebben toen beroep gedaan op discobar 2 friends. Ze zijn met twee en hebben alle materiaal bij. Ook is één van de twee bij ons thuis geweest om te luisteren naar onze wensen en zoals gehoopt was ook alles naar wens.Ik denk dat de website www.2-friends.be is.Echt wel de moeite. (ik denk zelfs dat ze van Lier waren, of toch in de buurt)
hallo, zijn jullie nog op zoek naar een leuke en goede dj? Ik weet er nog wel een die je verzekert van een super feest. Als je me even terug mailt, zal ik je indien gewenst zijn nummer geven. Met vriendelijke groeten, Brenda