TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kim
26-4-2008
|
29-8-2007 13:43:05
Hallo Sandra,
Ik ben een tijdje geleden ook jurken gaan passen. Ik dacht gewoon even een kijkje te nemen maar heb er meteen mijn droomjurk gevonden. Ik had dus maar 1x nodig, en ook maar 1 winkel. Ik ben in Jagre in Antwerpen geweest, daar moet je geen afspraak maken. Wij hebben ook foto's genomen van mijn pasbeurt, dit was geen probleem voor de verkoopsters.
Veel succes met je zoektocht naar je jurk
|
|
Patricia
17-2-2007
|
29-8-2007 14:03:33
Ik heb 4 verschillende winkels bezocht. Zo kon ik vergelijken naar keuze en prijs. Als je iets naar je zin vindt, moet je gewoon zeggen dat je even nog wilt nadenken en vragen of ze die kleedjes alvst kunnen noteren. Indien je achteraf een kleed ziet in andere winkel dat je liever hebt, moet je dat niet in de vorige winkel melden. Foto's is een andere zaak. Ik heb er niet om gevraagd maar ik kan mij voorstellen dat zij dat niet zo graag hebben, tenzij je het kleed zeker koopt. Als je foto's trekt, kan dat altijd dienen omdat je het zelf laat (na)maken of omdat je ergens anders hetzlfde wilt zoeken. Groetjes
|
|
Marie
5-10-2008
|
29-8-2007 15:01:58
Jagré is zo'n mooie winkel! Hoe waren de prijzen er??
|
|
inge
7-9-2007
|
29-8-2007 21:13:35
ik ben ook in verschillende winkels geweest maar heb in de eerste winkel uiteindelijk mijn kleed gekocht. Ik heb dus ook niet direct beslist en ze hebben de naam van het kleed gewoon opgeschreven.
Ik heb het ook gekocht bij jagré in antwerpen en daar zijn ze echt heel vriendelijk en behulpzaam, de prijzen variëren. Mijn was maar 900 euro maar je hebt er ook duurdere jurken.
Daarna voor de pasbeurten moest ik ook geen afspraak maken en ze waren altijd even vriendelijk.
veel succes
|
|
Daphne
16-6-2008
|
29-8-2007 22:21:36
hallo, ik ben ook in de eerste winkel geslaagd. Ik ben zelfs maar in 1 winkel geweest. De tweede jurk die ik aan had was het voor mij helemaal! Ik mocht de eerste keer geen foto's maken maar dit werd mij ook duidelijk verteld! (je mag foto's maken als je de jurk koopt).Ik heb er toen een weekje over nagedacht en daarna een nieuwe afspraak gemaakt. Dit keer gingen mijn moeder en schoonmoeder met mij mee! Ze vonden de jurk ook heel erg mooi!
Mijn jurk is nu in bestelling!! Ik ben er heel erg blij mee!!!!! Tussendoor kijk ik vaak even naar de foto's die ze van mij gemaakt hebben in mijn droomjurk!
groetjes Daphne en veel plezier met de zoektocht naar je droomjurk!!
|
|
Cindy
12-9-2008
|
30-8-2007 9:24:20
ik ben ook bij de eerste winkel gebleven. ze waren daar zo vriendelijk. ik had geen afspraak gemaakt omdat het de bedoeling niet was dat ik al ging passen, maar ze had twee uurtjes vrij, dus ik mocht wel passen! ik heb het over couture Robel maar dat ligt in roeselare. Ik heb direct beslist omdat het een uniek stuk was. ik mocht een foto nemen maar ik wilde op dat moment niet.
grts cindy 12-09-08
|
|
Laurie
|
1-9-2007 7:49:45
Bij mij ongeveer hetzelfde verhaal. Ik ben ook maar naar 1 winkel geweest (Filline in Bottelare). Ik had op voorhand wel al mijn droomjurk in gedachten en die is het dan ook geworden. Als je gedachten ergens op staan, dan is het toch moeilijk om iets beters te vinden. Het is inderdaad zo dat je pas foto's mag nemen eens je de jurk hebt gekocht. Ik heb zelf geen foto's genomen omdat ik het voor mezelf ook nog een beetje spannend wil houden. Ik heb mijn jurk vorige week zaterdag gekocht en op 26 januari mag ik terug voor de volgende pasbeurt (ik trouw op 10 mei). Veel succes!
Groetjes, Laurie
|
|
Sabine
5-4-2008
|
23-9-2007 16:51:49
Normaal gezien mag je geen foto's nemen van de jurk die je past. Pas wanneer je beslist om te kopen, mag je foto's nemen.
Weet niet of het overal zo is, maar op de plaatsen waar ik al ben geweest, was het toch zo.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|