Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pasbeurt trouwkleed

29-8-2007 13:29:54
Hoi

Een vraagje?binnekort ga ik een kleedje passen nu vroeg ik me af gaan jullie ook in verschillende winkels passen vooral om de prijs te vergelijken ,is het toegesstaan dat er foto's genomen worden van je pasbeurt of niet
hoelang moet je wachten op een volgende afspraak indien je niet direkt beslist zeggen ze er iets van in de winkel als je nog over je keuze wil nadenken of hebben ze het niet graag .
Graag jullie ervaringen

grts Sandra 24/5/2008

Sandra
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 396

kim
26-4-2008
 Meld misbruik29-8-2007 13:43:05

Hallo Sandra,

Ik ben een tijdje geleden ook jurken gaan passen. Ik dacht gewoon even een kijkje te nemen maar heb er meteen mijn droomjurk gevonden. Ik had dus maar 1x nodig, en ook maar 1 winkel. Ik ben in Jagre in Antwerpen geweest, daar moet je geen afspraak maken. Wij hebben ook foto's genomen van mijn pasbeurt, dit was geen probleem voor de verkoopsters.

Veel succes met je zoektocht naar je jurk

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik29-8-2007 14:03:33

Ik heb 4 verschillende winkels bezocht. Zo kon ik vergelijken naar keuze en prijs. Als je iets naar je zin vindt, moet je gewoon zeggen dat je even nog wilt nadenken en vragen of ze die kleedjes alvst kunnen noteren. Indien je achteraf een kleed ziet in andere winkel dat je liever hebt, moet je dat niet in de vorige winkel melden.
Foto's is een andere zaak. Ik heb er niet om gevraagd maar ik kan mij voorstellen dat zij dat niet zo graag hebben, tenzij je het kleed zeker koopt. Als je foto's trekt, kan dat altijd dienen omdat je het zelf laat (na)maken of omdat je ergens anders hetzlfde wilt zoeken.
Groetjes

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik29-8-2007 15:01:58

Jagré is zo'n mooie winkel! Hoe waren de prijzen er??

inge
7-9-2007
 Meld misbruik29-8-2007 21:13:35

ik ben ook in verschillende winkels geweest maar heb in de eerste winkel uiteindelijk mijn kleed gekocht. Ik heb dus ook niet direct beslist en ze hebben de naam van het kleed gewoon opgeschreven.

Ik heb het ook gekocht bij jagré in antwerpen en daar zijn ze echt heel vriendelijk en behulpzaam, de prijzen variëren. Mijn was maar 900 euro maar je hebt er ook duurdere jurken.

Daarna voor de pasbeurten moest ik ook geen afspraak maken en ze waren altijd even vriendelijk.

veel succes

Daphne
16-6-2008
 Meld misbruik29-8-2007 22:21:36

hallo,
ik ben ook in de eerste winkel geslaagd. Ik ben zelfs maar in 1 winkel geweest. De tweede jurk die ik aan had was het voor mij helemaal! Ik mocht de eerste keer geen foto's maken maar dit werd mij ook duidelijk verteld! (je mag foto's maken als je de jurk koopt).Ik heb er toen een weekje over nagedacht en daarna een nieuwe afspraak gemaakt. Dit keer gingen mijn moeder en schoonmoeder met mij mee! Ze vonden de jurk ook heel erg mooi!

Mijn jurk is nu in bestelling!! Ik ben er heel erg blij mee!!!!! Tussendoor kijk ik vaak even naar de foto's die ze van mij gemaakt hebben in mijn droomjurk!

groetjes Daphne
en veel plezier met de zoektocht naar je droomjurk!!

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik30-8-2007 9:24:20

ik ben ook bij de eerste winkel gebleven. ze waren daar zo vriendelijk. ik had geen afspraak gemaakt omdat het de bedoeling niet was dat ik al ging passen, maar ze had twee uurtjes vrij, dus ik mocht wel passen! ik heb het over couture Robel maar dat ligt in roeselare. Ik heb direct beslist omdat het een uniek stuk was. ik mocht een foto nemen maar ik wilde op dat moment niet.

grts
cindy 12-09-08

Laurie

Meld misbruik1-9-2007 7:49:45

Bij mij ongeveer hetzelfde verhaal. Ik ben ook maar naar 1 winkel geweest (Filline in Bottelare). Ik had op voorhand wel al mijn droomjurk in gedachten en die is het dan ook geworden. Als je gedachten ergens op staan, dan is het toch moeilijk om iets beters te vinden. Het is inderdaad zo dat je pas foto's mag nemen eens je de jurk hebt gekocht. Ik heb zelf geen foto's genomen omdat ik het voor mezelf ook nog een beetje spannend wil houden. Ik heb mijn jurk vorige week zaterdag gekocht en op 26 januari mag ik terug voor de volgende pasbeurt (ik trouw op 10 mei).
Veel succes!

Groetjes,
Laurie

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik23-9-2007 16:51:49

Normaal gezien mag je geen foto's nemen van de jurk die je past. Pas wanneer je beslist om te kopen, mag je foto's nemen.

Weet niet of het overal zo is, maar op de plaatsen waar ik al ben geweest, was het toch zo.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info