TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Angie
14-7-2009
|
29-8-2007 15:30:30
Hey,
Aan welke dans had je gedacht?
Groetjes,
Angie
|
|
Sofia
19-7-2008
|
29-8-2007 15:47:25
We zouden graag swing en salsa leren... We dansen allebei zeer graag, maar hebben geen tijd om ons aan te sluiten in een groep aangezien we allebei een drukke job hebben. Dus privéles zou ideaal zijn. Kan je ons helpen?
|
|
Angie
14-7-2009
|
29-8-2007 16:04:55
Hey,
Een goeie vriend van me heeft mij ook leren dansen. Hij is zelf half Spaans en half Italiaans. Hij danst vooral latino dansen. Ik zal hem eens vragen of hij eventueel salsa lessen zou kunnen geven. Rumba ben ik zeker en ik veronderstel dat hij salsa dan ook wel kan maar ga t voor de zekerheid toch eens vragen. Ik laat je iets weten! En wanneer zouden jullie dan eventueel les kunnen volgen?
Groetjes
|
|
Sofia
19-7-2008
|
29-8-2007 17:28:15
Hoi Angie, Dat zou super zijn! We trouwen pas 19 juli 2008, dus we hebben nog even tijd. Maar hoe vlugger hoe beter natuurlijk. Ergens eens op een avond of in het weekend. Vraag ook eens hoeveel hij zou vragen.
Bedankt en groetjes
|
|
Veroniek
|
30-8-2007 13:41:21
Hoi Sofia
Wij hebben ook dansles gekregen van David Maes, privéles en die kwam bij ons thuis! Was héél gemakkelijk, want je bepaalt zelf de dag en het uur (in samenspraak natuurlijk) en hij komt met zijn danspartner naar jou. Is echt wel leuk & hij legt het héél goed uit!
Wij hebben in totaal 8 uur les gevolgd en onze openingsdans was PRACHTIG en iedereen stond perplex! Wij konden helemaal niet dansen en de familie was dit ook gewoon van ons dat we ons reuze amuseren, maar zonder te dansen. We zeiden steeds dat we niet gingen dansen, maar hebben dit dus toch gedaan! Ze waren allemaal verschoten en sommigen wisten zelfs het liedje niet meer omdat ze zodanig naar ons keken en ze vonden het allemaal héél tof en héél mooi!
We hebben naar David gemaild dat we wouden leren dansen op het liedje Eternal Flame van The Beangels. En we zijn dan eens bij hem geweest, hij wou eerst eens kijken hoe wij dansten (barslecht) en dan heeft hij een dansje in elkaar geknutseld en heeft hij het ons aangeleerd. Het was echt héél goed! EN HELEMAAL NIET DUUR (de goedkoopste die ik gevonden had)
Zijn gegevens: David Maes, Halvemaanstraat 124, 9040 Sint-Amandsberg (Gent), 0495 24 00 68, davidmaes@telenet.be (je moet maar zeggen dat ik je gestuurd heb)
Groetjes Veroniek getrouwd op 20 07 2007
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|