Terug naar overzicht
Wij hebben hetzelfde probleem, nl de familie van mijn vriend komt van nl en anderzijds komt mijn familie van regio Brugge. Dus gelijk waar we het feest houden is het voor beiden ver rijden. Wij hebben al gedacht aan een busje te huren voor iedereen die wil overnachten in een hotel. Dan hoeft er niemand te rijden en komt iedereen veilig bij het hotel aan.
Hoi Annelore,Bij ons kwam ook een deel van ver, sommige zelfs uit het buitenland.Ik had een lijst samengesteld van hotels in de buurt, van een goedkope Formule 1 tot een leuke B&B tot een luxueuze Hilton. Zo vond iedereen wel wat naar zijn smaak en prijs.Een groot deel maakte er een weekendje van en diegene die toch terug reden zijn rond 2-3u 's nachts vertrokken wat best goed mee viel vind ik.
de familie van mijn vriend moet ook van heel ver komen. Zijn ouders, broer en zussen met hun partners blijven hier in de buurt in een hotelletje slapen. De rest van de familie (die gelukkig vrij dicht bij elkaar wonen) gingen een busje of zo huren en allemaal samen komen.
Hoi,Wij hadden op onze feest veel genodigden die van ver moesten komen, maar dat was voor hen zeker geen reden om vroeg naar huis te gaan. Er was dus eigenlijk geen probleem ;-)Er was wel een hotel op enkele honderen meters van de feestzaal, maar daar is maar 1 koppel blijven overnachten.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl