Terug naar overzicht
Hallo Evelyne,alvast proficiat he ! Wij zijn onlangs ergens een bbq gaan eten van een traiteur (ik denk Brabo maar kan dit nog eens navragen bij interesse)in Zomergem. Echt heel verzorgd, lekker, meer dan genoeg en ze kunnen prima met grote groepen overweg (toen was er omtrent 500 man !). Ook de prijs viel heel erg mee (er werd ons gezegd dat dit voor de bbq zelf op zo'n 8 euro per persoon zou komen), ik zou hem zeker aanraden !Groetjes,Ann
Wij hebben gekozen voor traiteur@home (uit Ename) en hebben voor ong. 20 euro per persoon een tiental voorgerechten, keuze uit vier of vijf hoofdgerechten en een dessertenpalet. Ik heb vorig jaar in de kerstperiode een degustatiemenu van hem gaan eten en het was om duimen en vingers af te likken... Ik hoop dat ons feest ook zo'n succes wordt! Als je onze menu wil zien, mail me maar: evelienlombaert@hotmail.comGroetjes,Evelien x
amai, das echt niet veel geld! Moest het kunnen, dan zou ik wel graag je menu es zien... Die barbeque, daar heb ik nog van gehoord... We zullen es prijs vragen!alvast bedankt !evelyne