Terug naar overzicht
Hallo,wij hadden Steven Chys.Hij is van West-Vlaanderen maar doet ook Oost-Vlaanderen. Hij is echt supergoed. Iedereen was er op onze dag superenthousiast over. Mijn nichtje trouwt op 08/08/08 en zij heeft na onze trouw hem ook geboekt voor haar trouw. Hij heeft een website www.ceremoniechys.be geloof ik. Wij zijn heel blij dat we hem erbij hadden. zeeker een aanrader.Groetjes,Isabel
Hey Dorine,Ook wij trouwen op 16.08.2008!Bij ons ligt de feestzaal, de DJ en de kerk al vast. Ook wij zijn al op zoek naar een toffe ceremoniemeester. Niet gemakkelijk te vinden... Je kan de telefoonboek aflopen, maar eigenlijk wil ook een aantal mensen vragen naar hun persoonlijke ervaringen. We hebben gelukkig nog wel even de tijd. Mocht je willen mailen rond de voorbereidingen dan kan dit naar: kristienvanduyse@hotmail.com!Veel plezier en alvast proficiat!Groetjes, Kristien
dag DorineWij hadden ook Steven Chys en inderdaad, t is echt een hele goeie maar vooral sympathieke ! Doe hem ons groeten moest je hem nemengroetjesChristel getrouwd op 16 juni
Hallo!Eerste en vooral een dikke proficiat met je trouw!Wij trouwen met "The Weddingplanner" http://www.theweddingplanner.be/ . GroetjesValérie02/02/2008
Hoi Dorine,wij hebben Natalie als ceremoniemeester. Echt een super toffe madam en ze wil je met alles helpen!Haar emailadres is feesten@planaparty.beDoe haar mijn groetjes.Sofia