Terug naar overzicht
hallokes,wij zijn 2 jaar geleden naar een trouwfeest geweest en daar hadden ze van al hun gasten een foto in het gastenboek geplakt en dan kon iedereen naast zijn foto iets schrijven
Ik weet niet of ik wel een gastenboek ga leggen. Op het trouwfeest van een neef van mij in juni waren er slechts 10 (van zo'n 170 aanwezigen) mensen die er iets ingeschreven hebben. Jammer vond ik dat. Wordt er bij anderen meer ingeschreven?
hallo isabelleik heb een fotoalbum genomen en op elke pagina een foto geplakt van Liefde Is, daarnaast konden de gasten iets schrijven doch er zijn veel mensen die het niet zien liggen hebben en ik zou het niet meer doensuccesveke
wij leggen het boek op een tafel waar ze hun tip rond hun plaats moeten halen. We hebben ook wat vragen opgesteld, grappige en ontroerende. Er staat een tekening bij van een From Me to You beertje dat champagneglazen vasthoudt
hey,Wij nemen van iedere gast (of koppel) bij het binnenkomen een foto en die kleven we dan later in het gastenboek. We gaan een soort vriendjesboek (zoals vroeger maar dan met aangepaste vragen) maken en daarbij laten we dan ook plaats om die foto te kleven.groetjes,valerie7 juni 2008
Isabelle,wij gaan onze WC-deur gebruiken als gastenboek.Groetjes en geniet van jullie dag !
Wij hebben een grote fotolijst gekocht. De gasten laten we op de paspartout tekenen. Na ons huwelijk komt er een trouwfoto in en hangen we de lijst boven ons bed.Judith22/9/2007