Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

30-8-2007 22:27:46
Hoi, weet iemand van jullie een origineel idee voor een gastenboek?

isabelle
21-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 672

Kim
26-7-2008
 Meld misbruik31-8-2007 10:11:06

hallokes,

wij zijn 2 jaar geleden naar een trouwfeest geweest en daar hadden ze van al hun gasten een foto in het gastenboek geplakt en dan kon iedereen naast zijn foto iets schrijven

Sofie

Meld misbruik31-8-2007 11:12:05

Ik weet niet of ik wel een gastenboek ga leggen. Op het trouwfeest van een neef van mij in juni waren er slechts 10 (van zo'n 170 aanwezigen) mensen die er iets ingeschreven hebben. Jammer vond ik dat. Wordt er bij anderen meer ingeschreven?

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik31-8-2007 12:28:29

hallo isabelle
ik heb een fotoalbum genomen en op elke pagina een foto geplakt van Liefde Is, daarnaast konden de gasten iets schrijven doch er zijn veel mensen die het niet zien liggen hebben en ik zou het niet meer doen
succes
veke

Marianne

Meld misbruik2-9-2007 19:26:29

wij leggen het boek op een tafel waar ze hun tip rond hun plaats moeten halen. We hebben ook wat vragen opgesteld, grappige en ontroerende. Er staat een tekening bij van een From Me to You beertje dat champagneglazen vasthoudt

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik2-9-2007 19:26:42

hey,

Wij nemen van iedere gast (of koppel) bij het binnenkomen een foto en die kleven we dan later in het gastenboek. We gaan een soort vriendjesboek (zoals vroeger maar dan met aangepaste vragen) maken en daarbij laten we dan ook plaats om die foto te kleven.

groetjes,

valerie
7 juni 2008

Marianne

Meld misbruik2-9-2007 19:26:43

wij leggen het boek op een tafel waar ze hun tip rond hun plaats moeten halen. We hebben ook wat vragen opgesteld, grappige en ontroerende. Er staat een tekening bij van een From Me to You beertje dat champagneglazen vasthoudt

Gwen
7-9-2007
 Meld misbruik4-9-2007 9:02:54

Isabelle,

wij gaan onze WC-deur gebruiken als gastenboek.

Groetjes en geniet van jullie dag !

Judith
22-9-2007
 Meld misbruik4-9-2007 13:33:34

Wij hebben een grote fotolijst gekocht. De gasten laten we op de paspartout tekenen. Na ons huwelijk komt er een trouwfoto in en hangen we de lijst boven ons bed.

Judith
22/9/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...