Terug naar overzicht
linea raffaelli trouwkledij varieert zowat tussen de 1100 en de 1400 euro ongeveer, afhankelijk wat je wilt natuurlijk.grtz
Hoi Sandra, is dit voor de echte trouwjurken of ook voor hun 'gewone' feestkledij. Want denk dat ik eerder ga gaan voor een avondjurk dan voor een echte trouwjurk.Grtj
Dit is voor de trouwkledij. De gewone feestkledij is wel iets goedkoper, maar nog steeds niet goedkoop natuurlijk :-)Mijn schoonzus heeft iets van hun gekocht en ze betaalde hiervoor 750€. maar of dit het duurste of het goedkoopste is zou ik echt niet weten...
Hey,Volgens mij ligt dit tussen de 600 en 1000 e. Mijn suite was volledig gekleed in Linea Raffaelli.Voor 600 e heb je dan wel enkel een kort kleedje met stola.Voor een ensemble met 3 stuks mag je toch wel 800 e of meer rekenen. De schoenen kosten meestal 170 e.Juwelen zijn ook niet goedkoop.'t Is wel al een paar maanden geleden maar ik denk dat mijn prijsindicatie toch ongeveer juist is voor zover ik me herinner.Groetjes, Sissi(97 dagen getrouwd)
Hoi,Mijn rok + top kostte 1150 eurTwee jaar geleden had ik suite kleren van hun ook rok + top en dat was toen 650 euro.GroetjesKristel
Hey,Mijn rok en top kostten ook ongeveer 1100 euro. Ben er over aan het nadenken om ze te verkopen. Ben er nog niet zeker van.Groetjes
Hoi Mijn top + rok + sluier kost 1200 EuroGroetjesSophie
Hey,In september loop ik in de suite in Linea Raffaelli. Mijn top, rok en stola kosten samen ongeveer 800 euro.In mei volgend jaar ben ik dan zelf aan de beurt en ik draag ook een kleed van Linea Raffaelli. Met de stola en juwelen erbij komt dat op 1.500 euro.Groetjes,Laurie